نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷

پشتیبانی نسخه کامپیوتر هیتمن 3 از ری تریسینگ و واقعیت مجازی

شرکت آی‌او اینتراکتیو اعلام کرد که نقشه‌ها، داستان‌ها و حالت‌های جدید مانند Elusive Target Arcade در سال دوم عرضه به بازی Hitman 3 اضافه می‌شوند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آی‌او اینتراکتیو از برنامه‌های خود برای انتشار محتوای پس از عرضه در سال دوم بازی Hitman 3 رونمایی کرده است. سال دوم از تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۰ (۲۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۲) آغاز می‌شود و در طول ۱۲ ماه محتویاتی نظیر نقشه‌ها، داستان‌ها و حالت‌های جدیدی را به هیتمن 3 می‌آورد.

برنامه‌ی سازندگان برای پشتیبانی از ری تریسینگ (فناوری رهگیری پرتو) در نسخه‌ی کامپیوتر بازی هیتمن ۳ نیز تایید شده است و پشتیبانی از واقعیت مجازی پیش از شروع سال دوم، به این پلتفرم می‌آید. حالت VR بازی Hitman 3 که اکنون روی پلی استیشن وی‌آر در دسترس است، نامزدی جایزه‌ی بهترین بازی واقعیت مجازی سال در گیم اواردز سال ۲۰۲۱ میلادی را به‌دست آورد.

محتوای سال دوم بازی Hitman 3

از میان حالت‌های جدیدی که گیمرها می‌توانند انتظار راه‌یابی آن‌ها به بازی Hitman 3 در سال دوم را داشته باشند، می‌توان به Elusive Target Arcade اشاره کرد. از این حالت به‌عنوان «چالش Elusive Target نهایی در جهت تغییر فرمول مرسوم این حالت محبوب» یاد می‌شود. محتویاتی که به این حالت اضافه می‌شوند، برای همیشه در دسترس خواهند بود.

کاربران می‌توانند منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این حالت در اوایل ژانویه‌ی ۲۰۲۲ باشند. همچنین یک «به‌روزرسانی بزرگ» برای عرضه در بهار سال ۲۰۲۲ میلادی در نظر گرفته شده است.

محتوای سال دوم بازی Hitman 3

هیتمن 3 موفق‌ترین نسخه‌ی سری بازی Hitman در همه‌ی ادوار است

باید ببینیم که بازی Hitman 3 در سال دوم چگونه عمل خواهد کرد. هیتمن ۳ در طول فصل‌های نخستین سال بازی مجموعه‌‌ای ۷ قسمتی از بسته‌های گسترش‌دهنده با نام Seven Deadly Sins را در دسترس گیمرها قرار داد. هنوز معلوم نیست که آیا شرکت IO Interactive همان رویکرد را در سال دوم نیز در پیش می‌گیرد یا برنامه‌های دیگری برای این بازی مخفی‌کاری دارد. توسعه‌دهنده‌ی بازی همچنین تایید کرد که سه‌گانه‌ی World of Assassination تابه‌امروز در مجموع ۵۰ میلیون بازیکن داشته است و بازی Hitman 3 موفق‌ترین نسخه‌ی این مجموعه در تمام ادوار به‌حساب می‌آید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده