نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲

انتشار غافل‌گیرکننده تریلر جدید بازی One Piece Pirate Warriors 4

شرکت بندای نامکو به مناسبت پخش هزارمین اپیزود انیمه‌ی وان پیس تریلر جدیدی از بازی One Piece Pirate Warriors 4 را منتشر کرد.

معمولا بازی‌هایی که نزدیک به دو سال از عمرشان می‌گذرد، تریلر جدیدی دریافت نمی‌کنند، اما در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بندای نامکو امروز تریلری از بازی One Piece Pirate Warriors 4 را منتشر کرده است. البته نظر به اینکه همه‌ی هواداران One Piece در حال جشن گرفتن پخش هزارمین قسمت این انیمه‌ی ژاپنی هستند، مناسبت انتشار این تریلر کاملا واضح است. بندای نامکو بسیاری از صحنه‌های حماسی بازی One Piece Pirate Warriors 4 را در قالب تریلری به نمایش گذاشته است که اغلب بازتولید نزدیکی از انیمه‌ی وان پیس به‌حساب می‌آیند.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی One Piece Pirate Warriors 4 را در کانال یوتیوب بندای نامکو مشاهده کنید. با اینکه این تریلر بازی جدیدی را معرفی نمی‌کند، اما طرفداران را به سفری در کوچه پس کوچه‌های خاطرات گذشته می‌برد. باید منتظر ماند و دید که آیا محبوبیت بی‌پایان مانگا و انیمه‌ی وان پیس باعث انتشار بازی جدیدی از آن در آینده‌ی نزدیک خواهد شد یا خیر. این اتفاق به‌تازگی برای مانگای Dragon Ball رخ داد، بنابراین One Piece نیز ممکن است که به تقلید از آن دست به انجام چنین کاری بزند. بازی One Piece: Pirate Warriors 4 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.

اخیرا به مناسبت پخش اپیزود هزارم انیمه‌ی وان پیس شاهد معرفی انیمه‌ی سینمایی کاملا جدیدی با نام One Piece Film Red بودیم که در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ (۶ اوت ۲۰۲۲) در کشور ژاپن به نمایش در خواهد آمد. این انیمه براساس داستانی از ائیچیرو اودا، نویسنده و تصویرگر مانگا اهل ژاپن ساخته می‌شود که به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن نیز فعالیت دارد. همچنین گورو تانیگوچی، خالق انیمه‌ی Code Geass، وظیفه‌ی کارگردانی و تسوتومو کورویوا وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی انیمه سینمایی وان پیس را برعهده دارند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده