نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴

تاریخ عرضه بازی Loop Hero برای نینتندو سوئیچ اعلام شد

یکی از بهترین بازی‌های مستقل امسال تا کمتر از یک ماه دیگر راهی کنسول نینتندو سوئیچ می‌شود.

بازی مستقل Loop Hero که اوایل امسال به‌صورت Early Access روی استیم قرار گرفت، به سرعت تبدیل به یکی از پدیده‌های دنیای بازی‌های Indie شد. این بازی پیکسل آرتی که شباهت‌های زیادی به بازی‌های نقش آفرینی مطرح دهه ۹۰ میلادی دارد، توسط استودیوی کوچک روسی Four Quarters ساخته شده است. بیش از ۵۰۰ هزار نسخه از بازی در هفته‌های ابتدایی انتشار این بازی روی فروشگاه استیم به فروش رفت و اکنون نام لوپ هیرو در فهرست بهترین بازی‌های مستقل گیم اواردز ۲۰۲۱ که تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود نیز به چشم می‌آید.

در این بازی نقش آفرینی، بازیکنان در نقش یک شوالیه گمنام قرار خواهند گرفت که پس از بیدار شدن در یک دنیای آخرالزمانی و بیگانه، باید دربرابر چرخه‌های زمانی بی‌پایان و دشمنان مقاومت کند. سیستم گیم‌پلی درگیرکننده و پیچیده‌ی این بازی علاوه‌بر ارائه‌ی لوت‌ها و سلاح‌های متفاوت، به شما این امکان را می‌دهد تا با ظاهر کردن ساختمان‌ها، هیولاها و ساخت پایگاه‌های دفاعی علیه چرخه‌های زمانی تکرار شونده ایستادگی کنید.

سه کلاس Warrior ،Rogue و Necromancer از ابتدا در دسترس بازیکنان هستند. چالش اصلی در هر مرحله، برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده از تجهیزات و کارت‌هایی است که در طول مبارزات در اختیار گیمرها گذاشته می‌شود. هر کدام از این کارت‌ها، دشمنان و جادوهای خاصی را به روند مبارزات اضافه می‌کنند که استفاده درست و هوشمندانه از آن‌ها، کلید موفقیت در مبارزه با دشمنان و باس فایت‌ها خواهد بود.

این بازی که عناصری از بازی‌های ژانر روگ‌لایک را نیز در خود دارد، تا کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) و با قیمت ۱۵ دلار آمریکا برای کاربران کنسول خانگی نینتندو عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر اعلام تاریخ عرضه این نسخه از بازی را در ادامه تماشا کنید.

طبق اطلاعات منتشرشده روی صفحه رسمی بازی در فروشگاه دیجیتالی نینتندو، نسخه‌ی کامل Loop Hero در هنگام عرضه حدودا ۲۰۰ مگابایت از فضای حافظه کنسول شما را اشغال خواهد کرد. این بازی از فناوری Save Data Cloud روی کنسول نینتندو نیز پشیبانی خواهد کرد که می‌توانید با استفاده از آن فایل‌های ذخیره‌سازی بازی را برای جلوگیری از خرابی آن‌ها روی این حافظه ابری آپلود کنید.

بازی مستقل Loop Hero هم‌اکنون روی پلتفرم استیم در دسترس کاربران قرار دارد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده