// جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹

تاریخ عرضه بازی Sifu جلو افتاد

بازی Sifu زودتر از تاریخ قبلی اعلام‌شده برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. سازندگان سه ویدیو تبلیغاتی جدید از این محصول جالب پخش کردند.

از همان زمان معرفی اولیه، بازی Sifu برای عده‌ای تبدیل به یکی از انحصاری‌های کنسولی مورد انتظار سونی شد. حالا فهمیدیم که بازی دیگر برای عرضه در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برنامه‌ریزی نشده است و زمان انتشار آن چند روز جلو افتاد. Sifu در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) روی کامپیوترهای شخصی، کنسول PS4 و پلی استیشن 5 در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. شما همین حالا می‌توانید با پرداخت ۳۹.۹۹ دلار، بازی Sifu را در پلی استیشن استور پیش‌خرید کنید و همزمان صاحب نسخه پلی استیشن 4 و نسخه PS5 آن بشوید. نسخه PC نیز با همین قیمت در اپیک گیمز استور به فروش می‌رسد.

شرکت Sloclap به‌عنوان سازنده و ناشر Sifu، برای تولید این اثر از حمایت بخش بازی‌های مستقل پلی استیشن سونی به ریاست شوهی یوشیدا بهره برد. به همین خاطر همچنان اطلاعات جدید راجع به آن ازطریق کانال یوتیوب و بلاگ رسمی پلی استیشن منتشر می‌شوند. سازندگان علاوه‌بر ویدیو پخش‌شده برای اعلام رسمی جلو افتادن تاریخ عرضه، دو تریلر تازه از گیم‌پلی بازی Sifu را نیز تقدیم مخاطب‌ها کرده‌اند.

در یکی از تریلرها می‌توانیم سیستم مبارزات، جاخالی‌ها، دفع به موقع حملات دشمن، نشستن، پرش، یادگیری تکنیک‌های متفاوت و استفاده از فنون مختلف را ببینیم. اگر اثر قبلی سازندگان Sifu یعنی بازی Absolver را تجربه کرده باشید احتمالا با دیدن تریلر، بخشی از گیم‌پلی آن ویدیوگیم را هم به یاد می‌آورید. در Sifu اگر به‌صورت کامل موفق به بر هم زدن تعادل دشمن خود بشوید، فرصت تمام کردن کار او با یک ضربه‌ی نهایی را به چنگ می‌آورید. اما فراموش نکنید که اگر تعادل شما به‌صورت کامل به هم بخورد، دشمن شانس وارد کردن ضربه‌ی نابودکننده را کسب خواهد کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

انواع‌واقسام مواردی که در محیط‌های متفاوت بازی Sifu پیدا می‌کنید، قابلیت تبدیل شدن به سلاح را دارند. راستی مبارز در طول هر مرحله از Sifu، مدام Focus خود را بالاتر می‌برد تا بتوانید در زمان مناسب سراغ از استفاده فنون ویژه بروید. البته که سیستم خاص عمر کردن شخصیت در Sifu هم نقش قابل توجهی روی تجربه‌ی کلی بازی خواهد داشت. هر بار که شخصیت اصلی بمیرد، چند سال از عمر او می‌گذرد. هرچه‌قدر که کاراکتر پیرتر بشود، سلامتی وی کاهش و تعداد فنون رزمی او افزایش پیدا می‌کند؛ به شکلی که هم می‌تواند آسیب بیشتری به دشمنان وارد کند و هم از حملات آن‌ها آسیب بیشتری می‌بیند.

اگر بیشتر از حد بمیرید، او دیگر انقدر پیر می‌شود که به‌صورت کامل جان خود را از دست می‌دهد و این‌گونه بازی Sifu به نقطه‌ی شروع برمی‌گردد. البته سازندگان می‌گویند که حتی وقتی به تعداد بارهای مشخص‌شده بمیرید و مجبور به شروع بازی از ابتدا شوید، نسبت به دفعه‌ی قبلی که بازی را شروع کردید، شانس بیشتری برای پیروزی دارید. چون مثلا می‌دانید که سلاح‌های مخفی را کجا پیدا کنید و چگونه با مسیرهای میان‌بر، سریع‌تر مراحل را پشت سر بگذارید. البته Sifu شما را مجبور به مردن کامل و شروع از ابتدا نمی‌کند. در حقیقت اگر از همان دور اول خوب و با دقت بازی کنید، شانس شکست دادن تمام دشمن‌ها و تمام کردن Sifu قبل از پیر شدن بیش از حد کاراکتر را دارید.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان قطعا طی چندین و چند هفته‌ی باقی‌مانده تا عرضه‌ی بازی Sifu به انتشار اطلاعات بیشتر راجع به آن می‌پردازند. اگر می‌خواهید بیشتر با این ساخته‌ی جدید استودیو Sloclap آشنا شوید، مقاله‌ی «بازی Sifu | انتقام به سبک کونگ فو و مبارزات جکی چان» را از دست ندهید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده