نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵

تاخیر بازی Pragmata تا سال ۲۰۲۳ با یک ویدیو جذاب

شرکت کپکام تایید کرد که زمان عرضه‌ی بازی علمی-تخیلی Pragmata به‌منظور «اطمینان از ارائه‌ی یک ماجراجویی به‌یادماندنی» به سال ۲۰۲۳ میلادی موکول شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی، دیگر مطمئن شدیم که بازی Pragmata با تأخیر مواجه شده است و در سال ۲۰۲۲ میلادی از راه نمی‌رسد. شرکت کپکام طی سال‌های اخیر با آی‌پی‌های قدیمی خود به موفقیت‌های بزرگی دست یافت و مجموعه بازی‌هایی نظیر Resident Evil ،Devil May Cry و Monster Hunter بیشتر از همیشه به موفقیت‌های مالی دست پیدا کرده‌اند. اما این غول ژاپنی همزمان مشغول ساخت یک بازی کاملا جدید است. این شرکت سال گذشته Pragmata را معرفی کرد؛ اثری علمی-تخیلی که قرار بود در سال ۲۰۲۲ به‌دست گیمرها برسد. اما باتوجه‌به اینکه این بازی از زمان معرفی در سکوت خبری فرو رفت، این سؤال مطرح می‌شود که چه اتفاقی برای این آی‌پی تازه رخ داده است؟

همان‌طور که بسیاری از افراد پیش‌بینی کرده بودند، بازی Pragmata در سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس قرار نمی‌گیرد. شرکت کپکام اخیرا با انتشار توئیتی گفت که به‌منظور «اطمینان از ارائه‌ی یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی» تصمیم بر این شد که سازندگان، زمان عرضه‌ی بازی Pragmata را به سال ۲۰۲۳ میلادی انتقال بدهند. این شرکت علاوه‌بر اعلام این خبر، یک تصویر هنری و ویدیو کوتاهی از بازی مورد بحث را پخش کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

نمایش‌های زیادی از Pragmata در معرض دید عموم قرار نگرفته‌اند و شرکت کپکام نیز تا حد زیادی درباره‌ی روند توسعه‌ی آن سکوت اختیار کرده است. پس چنین تاخیری در انتشار اثر چندان تعجب‌آور نیست. بااین‌حال شرکت کپکام اخیرا اظهار داشت که تولید بازی Pragmata «بی‌وقفه» پیش می‌رود. این بازی علمی-تخیلی در زمان عرضه به پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده