نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶

امکان دریافت رایگان نسخه کامپیوتر بازی Splinter Cell Chaos Theory

گیمرها می‌توانند به مناسبت ۳۵ سالگی شرکت یوبیسافت، بازی Splinter Cell Chaos Theory را به رایگان دریافت و تجربه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این هفته نسخه‌ی کامپیوتر بازی Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory رایگان شده است. اگر قصد تجربه‌ی این بازی را دارید، می‌توانید تا تاریخ ۴ آذر (۲۵ نوامبر) یک نسخه از آن را ازطریق Ubisoft Connect دریافت کنید. همچنین اگر تمایلی به استفاده از لانچر یوبیسافت ندارید، می‌توانید بازی Splinter Cell Chaos Theory را با ۷۵ درصد تخفیف از استیم خریداری کنید.

این پیشنهاد ویژه به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد یوبیسافت برای کاربران کامپیوتر در نظر گرفته شده است؛ درست زمانی‌که کارمندان این شرکت در پی بهبود اوضاع هستند. البته در گذشته نیز شاهد چنین پیشنهادهایی از سوی یوبیسافت بودیم. این ناشر هفته‌ی گذشته سه‌گانه‌ی Assassin's Creed Chronicles را به مناسبت ۳۵ سالگی شرکت به کاربران اهدا کرد. معلوم نیست که آیا طی روزهای آتی شاهد بازی‌های رایگان بیشتری از سوی یوبیسافت خواهیم بود یا خیر.

بازی Splinter Cell Chaos Theory در سال ۲۰۰۵ و در زمان مهاجرت کاربران از نسل ششم به هفتم کنسول‌ها در دسترس قرار گرفت. این بازی با تحسین منتقدان روبه‌رو شد و همچنان به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های سری اسپلینتر سل شناخته می‌شود. بازی Splinter Cell: Blacklist آخرین نسخه از این مجموعه‌ی محبوب به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۳ به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه یافت. از آن زمان شرکت یوبیسافت تنها یک نسخه‌ی واقعیت مجازی از این سری معرفی کرده است که در آینده منحصرا برای هدست‌های آکیولس منتشر می‌شود. این وسط شاهد حضور سم فیشر در چند بازی دیگر یوبی‌سافت هم بودیم.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده