// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

تاسیس چهارمین استودیو یوبیسافت در کبک کانادا

یوبیسافت اعلام کرد چهارمین استودیوی خود را در کبک راه انداخته است که Ubisoft Sherbrooke نام دارد و قرار است میزبان افراد متخصص در حوزه‌های مختلف فناوری باشد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت اعلام کرده که چهارمین استودیوی خود در استان کبک کانادا را به‌نام یوبیسافت شربروک (Ubisoft Sherbrooke) تاسیس کرده است. یوبیسافت می‌گوید استودیوی جدید قرار است «تیمی متشکل از افرادی حرفه‌ای و متخصص در زمینه‌های مختلف را گرد هم آورد.» همچنین گفته شده است که ناتالی جزمین قرار است هدایت استودیوی شربروک را برعهده بگیرد. جزمین به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی ارشد در سال ۲۰۱۲ به یوبیسافت پیوست و در سال ۲۰۱۹ نیز رئیس بخش Harbour، پلتفرم خدمات آنلاین این شرکت فرانسوی شد.

جزمین در بیانیه‌ای که در خصوص سمت جدیدش منتشر کرده است، می‌گوید: «در طول این سال‌ها این منطقه (استان کبک و شهر مونترال) یک قطب فناوری بوده و همین باعث شده است که افراد بااستعداد در حوزه‌های مختلف تکنولوژی به این‌جا جذب شوند. حالا کارمندان فعلی یوبیسافت می‌توانند به استودیوی ما بپیوندند. افراد بومی متخصص نیز این فرصت را خواهند داشت که با ما همکاری کنند. همچنین ما قرار است از ایده‌های محلی مبتکرانه‌ حمایت کنیم.»

یوبیسافت ضمن اعلام خبر تاسیس استودیوی شربروک، گفت می‌خواهد مبلغ ۱۷ میلیون دلار را در حوزه‌هایی چون آموزش افراد جوان، کارآفرینی و ایده‌های نوآورانه سرمایه‌گذاری کند. یوبیسافت همچنین اضافه کرد که در سال ۲۰۲۲ قصد دارد برنامه‌ای را راه‌اندازی کند که هدفش ارائه‌ی راهنمایی و کمک مالی به استودیوها و کسب‌و‌کارهای مستقل در صنعت بازی است.

شما کاربران زومجی در پایان می‎‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Games Industry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده