// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴

بازی Ruined King: A League of Legends Story عرضه شد

درحالی‌که گیمرها منتظر اعلام تاریخ عرضه‌ی دقیق Ruined King: A League of Legends Story بودند، این بازی همین حالا در دسترس همه قرار گرفته است.

طرفدارهای شرکت Riot Games و مجموعه بازی League of Legends از چند ماه قبل منتظر از راه رسیدن بازی Ruined King: A League of Legends Story بودند که توسط استودیو Airship Syndicate ساخته می‌شود. این بازی همین حالا روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ با قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه شده است. نسخه‌ی دیلاکس هم ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

برخی از قهرمان‌های جهان لیگ آو لجندز در بازی Ruined King: A League of Legends Story به مبارزه با یک غبار سیاه می‌روند که از جزایر سایه آمده است. این افراد باید به محافظت از Runeterra بپردازند و انتظار می‌رود که روایت داستان آن‌ها، جهان لیگ آو لجندز را از برخی جهات گسترش بدهد. شخصیت Miss Fortune، شخصیت Illaoi، شخصیت Yasuo، شخصیت Pyke و شخصیت Ahri از جمله کاراکترهای بازی Ruined King: A League of Legends Story هستند. هرکدام از آن‌ها قدرت‌ها و شرایط خاص خود را دارند، اما باید برای پیروزی به اتحاد کامل با یکدیگر رو بیاورند.

شما در این بازی قدم به Bilgewater هم می‌گذارید تا با قاچاقچی‌ها و دسته‌های افراد جنایت‌کار حاضر در آن هم روبه‌رو بشوید. استودیو Airship Syndicate به‌عنوان سازنده‌ی Battle Chasers: Nightwar، طبیعتا از آن بازی خود برای خلق مبارزات Ruined King: A League of Legends Story الهام گرفته است. البته وجود Speed Track و Power Track کاری می‌کند که گیم‌پلی لیگ آو لجندز جدید، تفاوت‌های خاص خود با اثر شناخته‌شده‌ی قبلی استودیو سازنده را نیز داشته باشد. Speed Track به گیمر فرصت انجام سریع برخی از کارها همچون افزایش سلامتی شخصیت را می‌دهد و Power Track کاری می‌کند که بازیکن بتواند با سرعت کمتر، حملاتی شدیدا آسیب‌زننده داشته باشد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده