// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۳

نزدیک‌ شدن بازی شوتر اول‌شخص CrossfireX به زمان انتشار

رمدی اعلام کرد که ساخت بخش تک‌نفره‌ی بازی CrossfireX تقریبا به پایان رسید و این بازی شوتر اول‌شخص به زمان عرضه نزدیک شده است.

Remedy Entertainment از چندین و چند ماه قبل مشغول ساخت بخش تک‌نفره‌ی بازی CrossfireX است. بااینکه مدت قابل توجهی از انتشار خبر تازه راجع به این بازی شوتر اول‌شخص می‌گذرد، حالا می‌توانیم مطمئن باشیم که بخش داستانی آن مراحل پایانی ساخت را سپری می‌کند. رمدی در جدیدترین گزارش درآمدی خود اعلام کرده است که CrossfireX آرام‌آرام در حال نزدیک شدن به روز عرضه است.

استودیو می‌گوید در حال حاضر مشغول بهبود و نهایی کردن موارد مختلف در بخش تک‌نفره‌ی CrossfireX است. ولی این استودیوی فنلاندی اشاره می‌کند که هنوز دقیقا نمی‌دانند بازی چه زمانی عرضه می‌شود. زیرا در اصل استودیو Smilegate Entertainment، خالق و مالک مجموعه‌ی کراس‌فایر و سازنده‌ی بخش چندنفره‌ی بازی CrossfireX درکنار ایکس باکس، یکی از ناشرهای کراس‌فایر ایکس درمورد تاریخ انتشار آن تصمیم‌گیری می‌کنند. درضمن رمدی می‌گوید حالت داستانی Crossfire HD هم در مراحل پایانی ساخت به سر می‌برد و احتمالا در آینده‌ی نزدیک برای کراس‌فایر HD منتشر خواهد شد.

رمدی در اوایل سال ۲۰۲۰ همکاری خود را با اپیک گیمز اعلام کرد که نتیجه‌ی آن انتشار بازی Alan Wake Remastered توسط اپیک بود. همچنین براساس شایعات به‌نظر می‌رسد که این دو شرکت بازی‌سازی از چند ماه پیش با همکاری یکدیگر مشغول توسعه‌ی بازی Alan Wake 2 هستند. علاوه‌براین چندوقت پیش خبر آمد که مراحل ساخت Vanguard، بازی چندنفره‌ی رمدی با سرعت خوبی پیش می‌رود. البته ظاهرا علاوه‌بر این بازی مولتی‌پلیر، رمدی یک بازی در حال ساخت دیگر هم در جهان مجموعه‌ی کنترل دارد.

CrossfireX قرار است در تاریخ نامشخصی به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر شود. شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این بازی با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده