نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۱

عرضه احتمالی بازی Beyond Good And Evil 2 در سال ۲۰۲۴

یکی از توسعه‌دهندگان Beyond Good and Evil 2 اظهار داشت که این بازی چند سال تا عرضه فاصله دارد. دراین‌میان تام هندرسون اعتقاد دارد که این اثر در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ از راه می‌رسد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که طرفداران نباید به این زودی‌ها منتظر تجربه‌ی بازی Beyond Good and Evil 2 باشند. این بازی از مدت‌ها پیش و در سکوت خبری کامل، مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. بااین‌حال ظاهرا یکی از اینسایدرهای معتبر حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی اطلاعاتی از Beyond Good And Evil 2 را ارائه کرده است؛ تا بدانیم که احتمالا این محصول حدودا در چه سالی از راه می‌رسد.

تام هندرسون اخیرا با انتشار یک توئیت گفت که بنابر اعلام یکی از توسعه‌دهندگانی که روی Beyond Good And Evil 2 کار می‌کند، هنوز چند سال تا انتشار بازی باقی مانده است. این اینسایدر می‌گوید که بازی مورد بحث احتمالا در سال ۲۰۲۴ یا سال ۲۰۲۵ میلادی به‌دست بازیکنان خواهد رسید. تام هندرسون همچنین توضیح داد که سازنده‌ی Beyond Good And Evil 2 در پاسخ به توئیت‌های پیشین با او تماس برقرار کرده است.

قبل از انتشار اطلاعات جدید، هندرسون گفته بود که Beyond Good And Evil 2 در شرایط بحرانی قرار دارد و دلیل اصلی آن نبود یک کارگردان خلاق برای کار روی بازی پس از جدایی میشل انسل از یوبیسافت در سپتامبر ۲۰۲۰ است. او همچنین اظهار داشت که این بازی به‌ناچار به‌سوی لغو شدن پیش می‌رود. مدتی قبل هم Nibel در توئیتر گفته بود که بیاند گود اند ایول 2 لغو می‌شود. حالا این بازی‌ساز به هندرسون اطمینان داده است که پروژه‌ی ساخت بازی Beyond Good And Evil 2 لغو نشده است و با این حال همچنان چند سال کار دارد. فعلا باید منتظر ماند و دید که نهایتا چه اتفاقی برای این محصول یوبیسافت رخ می‌دهد. ولی باتوجه‌به وضعیت فعلی به‌نظر می‌رسد که بهتر است انتظارات خود را پایین بیاوریم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده