// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۷

گرافیک قابل توجه Project Awakening در ویدیو رسمی جدید بازی

حدودا پنج سال از معرفی بازی Project Awakening توسط شرکت ژاپنی Cygames می‌گذرد و حالا یک ویدیو رسمی جدید، جهان آن را نمایش می‌دهد.

پروسه‌ی ساخت Project Awakening از پنج سال قبل آغاز شد و حالا می‌توانیم در یک ویدیو رسمی جدید، به تماشای جلوه‌های بصری بنشینیم. پروژه Awakening یک بازی نقش‌آفرینی است که مطابق آخرین اطلاعات رسمی فقط برای پلی استیشن سونی و کامپیوترهای شخصی ساخته می‌شود. شرکت ژاپنی Cygames همزمان با ساخت بازی Project Awakening، مشغول توسعه‌ی یک موتور بازی‌سازی قدرتمند به اسم Cyllista Game Engine بوده است. در حقیقت پروسه‌ی ساخت این بازی و انجین بازی‌سازی آن به شکل همزمان جلو رفت.

درحالی‌که حدودا سه سال قبل شاهد تریلر گیم‌پلی Project Awakening با محوریت مبارزه‌ی یک جنگجوی قرون وسطایی و یک هیولای عظیم بودیم، در ویدیو جدید می‌توانید تکنولوژی‌های به کار گرفته‌شده در طراحی بک‌گراندها و محیط‌های متفاوت این بازی جهان-باز را ببینید. ابزارهای مختلف خروجی گرفتن تصویری عالی از یک جهان بزرگ در بازی ویدیویی، طی کنفرانس فنی شرکت Cygames نمایش داده شدند.

دانلود ویدیو از آپارات

شرکت Cygames یک انحصاری کنسولی در حال ساخت دیگر برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هم دارد که Granblue Fantasy: Relink نامیده می‌شود و در سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسد. هنوز تاریخ عرضه‌ی Project Awakening اعلام نشده است. سازندگان پروژه‌ی Awakening از مدت‌ها قبل گفتند که می‌خواهند این محصول درنهایت یک «اکشن نقش‌آفرینی فانتزی در بالاترین سطح کیفیت بازی‌های کنسولی» باشد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده