نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲

رشد قابل توجه تعداد بازیکنان Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5 استودیو پلی‌گراند گیمز کماکان به کسب موفقیت‌های بیشتر در زمینه‌ی جذب گیمرها ادامه می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مجموع تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 از مرز ۸ میلیون نفر عبور کرده است. موفقیت بازی فورتزا هورایزن برای شرکت مایکروسافت و پلی‌گراند گیمز تقریبا تضمین شده بود، اما سرعت بالای این محصول ریسینگ در افزایش تعداد بازیکن‌ها، هنوز هم باعث شگفتی افراد بسیاری است. این بازی جهان-باز مسابقه‌ای بزرگ‌ترین افتتاحیه در میان بازی‌های انحصاری ایکس باکس را تجربه کرد و تا چند روز پیش نیز بیش از ۶ میلیون بازیکن به تجربه‌ی آن پرداختند. این بازی اکنون رکورد جدیدی را در زمینه‌ی تعداد بازیکنان به ثبت رسانده است.

با استناد به جدول امتیازات Hall of Fame درون بازی که هر بازیکنی را پس از اولین اتصال به سرورها فهرست می‌کند، تعداد بازیکن‌های بازی Forza Horizon 5 در مجموع از ۸ میلیون نفر فراتر رفت. این بازی شش روز پیش در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) در دسترس عموم بازیکنان و البته میلیون‌ها کاربر گیم پس قرار گرفت و بازیکنان نسخه‌ی Premium از تاریخ ۱۴ آبان (۵ نوامبر) قادر به تجربه‌ی آن بودند. کسب ۸ میلیون بازیکن در چنین مدت کوتاهی یک دستاورد بزرگ برای بازی فورتزا هورایزن ۵ به‌حساب می‌آید و به‌نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها این روند افزایش بازیکنان کند شود. زیرا هر مشترک گیم پس بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ی جداگانه، به این بازی ریسینگ دسترسی دارد.

بازی Forza Horizon 5 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ریسینگ به‌واسطه‌ی اعمال تغییرات مثبت در بخش داستانی و ارائه‌ی تجربه‌ای نو و لذت‌بخش، طراحی بسیار خوب و متعدد ماشین‌ها، طراحی بسیار چشم‌نواز مکزیک، شرایط آب‌و‌هوایی مختلف با تاثیر مستقیم روی گیم‌پلی، موسیقی‌های گوش‌نواز، گرافیک بسیار باکیفیت و بخش چندنفره‌ی جذاب و سرگرم‌کننده توانست نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده