// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲

معرفی دنباله بازی ترسناک Maid of Sker در سبکی متفاوت

Sker Ritual، دنباله‌ی بازی ترسناک Maid of Sker با انتشار یک تیزر معرفی شد و یک اثر شوتر اول‌شخص و کوآپ است.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی Wales Interactive با انتشار تیزری اعلام کرده است Sker Ritual، دنباله‌ی بازی ترسناک و مخفی‌کاری Maid of Sker یک اثر شوتر اول‌شخص است که تا چهار بازیکن می‌توانند آن را به‌صورت کوآپ تجربه کنند. Sker Ritual هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. بااین‌حال، در صفحه‌ی استیم این بازی نوشته شده است که در سه‌ماهه‎‌ی دوم ۲۰۲۲ (اوایل فروردین تا اوایل تیر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پی سی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تیزر کوتاه Sker Ritual را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در بخش توضیحات تیزر بالا آمده است: «Sker Ritual یک بازی شوتر اول‌شخص و کوآپ است. این بازی اکشن ترسناک دنباله‌ی معنوی بازی تحسین‌شده‌ی Maid of Sker است که فضایی وحشت‌آور و مرموز داشت. بازیکنان می‌توانند به‌صورت تک‌‌نفره یا با حداکثر چهار بازیکن دیگر Sker Ritual را تجربه کرده و از حملات شدید Quiet Ones (دشمنان بازی) و تهدیدات ماوراء‌طبیعه‌ی آن‌ها جان به در ببرند.»

گیم‌پلی بازی Maid of Sker روندی آرام داشت و به‌جای اینکه روی مبارزه با دشمنان تمرکز داشته باشد، بر مخفی‌کاری تاکید می‌کرد. حالا اما به‌نظر می‌رسد که دنباله‌ی این بازی مسیر کاملا متفاوتی را در پیش گرفته است. نسخه‌ی جدید به‌صورت چندنفره قابل تجربه است، تاکید زیادی روی تیراندازی دارد و سرعت و اکشن گیم‌پلی آن نیز افزایش پیدا کرده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Maid of Sker و دنباله‌ی آن Sker Ritual چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده