// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹

اعلام زمان انتشار اطلاعات جدید از بازی Ruined King: A League of Legends Story

سازندگان هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی Ruined King: A League of Legends Story را اعلام نکرده‌اند. اما حالا به طرفدارها گفتند که در چه روزی باید منتظر اخبار مهم جدید باشند.

اگر منتظر تجربه‌ی بازی Ruined King: A League of Legends Story هستید و در کل به جهان لیگ آو لجندز علاقه دارید، در ساعت ۱۹:۳۰ روز ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) به وقت ایران منتظر یک «برنامه‌ی ویژه» باشید. انتظار می‌رود که سازندگان این بازی نقش‌آفرینی، بالاخره تاریخ انتشار دقیق آن را اعلام کنند. زیرا ماه‌ها از زمان‌بندی شدن Ruined King: A League of Legends Story برای عرضه در سال ۲۰۲۱ میلادی می‌گذرد و خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که این محصول بالاخره در چه تاریخی از راه می‌رسد تا به سبک خود، جهان سری بازی League of Legends را گسترش بدهد.

شخصیت Miss Fortune، شخصیت Ahri و شخصیت Yasuo از جمله قهرمان‌های شناخته‌شده‌ی لیگ آو لجندز هستند که در بازی Ruined King: A League of Legends Story حضور دارند. استودیو Airship Syndicate به‌عنوان سازنده‌ی این بازی نقش‌آفرینی معرفی شده است و طبیعتا خود شرکت Riot Games وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد.

پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی هم پلتفرم‌های مقصد بازی هستند. جالب این‌جا است که Ruined King: A League of Legends Story اولین بازی League of Legends است که برای کنسول‌ها عرضه می‌شود.

لیگ آو لجندز اکنون روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند. از یک طرف انیمیشن Arcane به‌عنوان یک سریال ۹ قسمتی شبکه آنلاین نتفلیکس، به‌شدت مورد تحسین رسانه‌ها و تماشاگرها قرار گرفته است و از طرف دیگر همین چند روز قبل، شرکت Riot Games اعلام کرد که تمام بازی‌های League of Legends روی هم به بیشتر از ۱۸۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده‌اند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده