نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹

فداکاری برای ساخت زره مستر چیف در تریلر جدید Halo Infinite

شرکت مایکروسافت ویدیو احساسی جدیدی از بازی Halo Infinite را برای نمایش نحوه‌ی ساخت زره مستر چیف پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سازندگان هیلو اینفینیت، ویدیو جدیدی را از این بازی تیراندازی اول-شخص مورد انتظار منتشر کردند. این ویدیو یکی دیگر از قسمت‌های UNSC Archives است که نگاهی اجمالی به داستان‌های قرارگرفته در پس تجهیزات مستر چیف (Master Chief) دارد. این‌بار با معدنچی‌های مهاجرنشین روبه‌رو می‌شویم که پس از بمباران یک مکان حفاری UNSC، نهایت فداکاری را برای استخراج سنگ معدن به خرج دادند.

پیش از این شاهد انتشار ویدیوهایی برای نمایش سپر انرژی (Energy Shield) و قلاب (Grapple Hook) مستر چیف بودیم. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر جدید بازی Halo Infinite بنشینید.

دانلود از آپارات

در بازی Halo Infinite فرمانده‌ اسچاروم، رهبر سازمان The Banished به کمک نیروهای خود کنترل «زتا هیلو» را در دست گرفته است و می‌خواهد مستر چیف و سایر نیروهای باقی‌مانده‌ی UNSC را نابود کند. بازی هیلو اینفینیت در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوتر منتشر می‌شود. بخش چندنفره‌ی این اثر به‌شکل Free-to-play (رایگان) در دسترس قرار می‌گیرد و بخش داستانی آن ۵۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. مشترک‌های گیم پس می‌توانند بدون خریداری جداگانه‌ی بخش داستانی، سراغ تجربه‌ی آن بروند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده