// شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۸

بازگشت نویسنده باسابقه بازی های Assassins Creed به یوبیسافت

داربی مک‌دویت، نویسنده کارکشته‌ای که در نوشتن داستان نسخه‌های زیادی از Assassin’s Creed دست داشته، پس از مدتی دوری به یوبیسافت برگشته است و روی یک بازی جدید کار می‌کند.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، داربی مک‌دویت (Darby McDevitt)، نویسنده‌ی باسابقه‌ی بازی‌های Assassin’s Creed پس از هفت ماه دوری، دوباره به یوبیسافت پیوست. مک‌دویت در اوایل سال ۲۰۲۱ یوبیسافت را ترک کرد تا به‌گفته‌ی خودش، روی علاقه‌‌ی خود برای «کشف ایده‌های جدید و بکر» تمرکز کند. او پس از سپری کردن این مدت، حالا به یوبیسافت بازگشته است که در حال حاضر مشغول ساخت Assassin’s Creed Infinity است.

مک‌دویت در این هفت ماه به استودیوی iLLOGIKA ملحق شد تا به‌عنوان کارگردان داستانی روی بازی A Quite Place کار کند. وقایع این بازی قرار است در جهان فیلم‌های A Quite Place به کارگردانی جان کراسینسکی جریان داشته باشد. بااین‌حال، سازندگان می‌گویند این بازی به‌جای اینکه اقتباسی ویدیو گیمی از فیلم‌های A Quite Place باشد، داستان اورجینال خود را تعریف خواهد کرد. از طرفی گیم‌پلی بازی A Quite Place طوری طراحی خواهد شد که آن حس تعلیق و جو احساسی موجود در دو فیلم مجموعه را به بازیکن منتقل کند.

همان‌طور که گفته شد، مک‌دویت برای سال‌های زیادی در ساخت نسخه‌های مختلف اساسینز کرید نقش داشته است. او به‌عنوان کارگردان داستانی روی بازی Assassin’s Creed Valhalla و یک پروژه‌ی معرفی‌نشده‌ کار کرده بود. مک‌دویت همچنین در نسخه‌های Assassins Creed IV: Black Flag و Assassin’s Creed Revelations و فیلم کوتاه Assassin’s Creed Embers در سمت نویسنده‌ی ارشد حضور داشت. علاوه‌براین‌ها، این نویسنده‌ی کارکشته در خلق داستان Assassin’s Creed Unity و Assassin’s Creed: Bloodlines و چند بازی دیگر دست داشته است.

داربی مک‌دویت، نویسنده باسابقه Assassin's Creed با یوبیسافت بازگشت

مک‌دویت در پروفایل لینکدین خود نوشته است که در حال حاضر در یوبیسافت روی یک پروژه‌ی معرفی‌نشده کار می‌کند. بااینکه او نامی از این پروژه‌ی نبرده است، ولی باتوجه‌به سابقه‌ی او در یوبیسافت می‌توان حدس زد که مشغول نوشتن داستان برای اساسینز کرید اینفینیتی است.

هنوز جزئیات زیادی از Assassin’s Creed Infinity منتشر نشده است. بااین‌حال، این‌طور که گفته شده است، این بازی «عناصر داستانی زیادی» را در خود جای داده است. همچنین طبق گزارش‌ها، دو استودیوی یوبیسافت کبک و یوبیسافت مونترال با همکاری یکدیگر مشغول توسعه‌‌ی جدیدترین نسخه‌ی اساسینز کرید هستند. شایعات می‌گویند که اساسینز کرید اینفینیتی قرار است به‌عنوان یک پلتفرم آنلاین عرضه شود که دائما در حال گسترش و تکامل است و مکان‌ها و دوره‌های تاریخی مختلفی در آن وجود خواهند داشت.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازگشت داربی مک‌دویت به یوبیسافت چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده