// جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۶

تاریخ انتشار بازی Rainbow Six Extraction مشخص شد

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که بازی Rainbow Six Extraction دقیقا چه روزی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

برای گیمرهای علاقه‌مند به بازی Rainbow Six Siege، بازی Rainbow Six Extraction را می‌توان محصولی مورد انتظار دانست که درواقع یک اسپین-آف به حساب می‌آید. بااینکه درگذشته یوبیسافت تاریخ انتشار دقیق این بازی را اعلام نکرده بود، اما حالا این اتفاق رخ داده است.

یوبیسافت اعلام کرد که Rainbow Six Extraction در تاریخ ۳۰ دی ماه (۲۰ ژانویه ۲۰۲۲) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از رینبو سیکس اکسترکشن ندارند، باید بگویم که این بازی نسخه‌ای جدید از رینبو سیکس به حساب می‌آید که در جریان آن بازیکنان در تیم‌های سه‌نفره قرار می‌گیرند و باید علیه بیگانگانی به اسم Archæans به مبارزه بپردازند.

در Extraction شاهد اپراتورها و سلاح‌های نام‌آشنای Rainbow Six Siege هستیم. همچنین Rainbow Six Extraction دارای ویژگی‌ای به نام Buddy Pass است. درواقع بادی پس به دوستان شما اجازه می‌دهد تا دوهفته بازی را به رایگان تجربه کنند. ازطرفی هر بازی دو توکن Buddy Pass دارد و می‌توانید با خرید بازی، دو عدد از دوستان خود را برای تجربه بازی درکنارتان دعوت کنید. اشاره کنم که اگر دو دوست شما در آینده بازی را خریداری کنند، تمامی پیشرفت‌ آن‌ها به بازی اصلی منتقل خواهد شد.

ازدیگر ویژگی‌های بازی هم می‌توان به عرضه محتویات مختلف در طول زمان اشاره کرد و در زمان عرضه، شاهد ۱۸ اپراتور مختلف برای Rainbow Six Exteraction خواهیم بود که هرکدام سیستم ارتقای سطح و پیشرفت مخصوص به خود را دارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Rainbow Six Siege را دوست دارید؟ آیا می‌خواهید به سراغ تجربه‌ی بازی Rainbow Six Exteraction بروید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده