// جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲

Far Cry 7 احتمالا یک بازی لایو سرویس خواهد بود

به‌تازگی اعلام شد دن هی، تهیه‌کننده اجرایی سری Far Cry درحال ترک یوبیسافت است و ازطرفی گویا نسخه‌ی بعدی این مجموعه یک GaaS (بازی به‌عنوان سرویس آنلاین) خواهد بود.

چندی پیش بازی Far Cry 6 روانه‌ی بازار شد و توانست بازخوردهای نسبتا خوبی را از سوی منتقدین و کاربرها کسب کند. ازطرفی به‌تازگی مشخص شده که دن هی، تهیه‌کننده اجرایی مجموعه بازی Far Cry که نقش قابل توجهی روی ساخت چند قسمت از آن داشت، در حال ترک شرکت یوبیسافت است. ظاهرا امروز آخرین روز کاری او محسوب می‌شود.

دن هی در سال ۲۰۱۱ به شرکت یوبیسافت پیوست و در سمت تهیه‌کنندگی بازی Far Cry 3 قرار گرفت. بااینکه وی در طول این ۱۰ سال روی تعدادی بازی دیگر هم کار کرده است، اما اکثرا او را به عنوان کارگردان خلاق و تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی فار کرای می‌شناسند. این خبر درحالی منتشر شده که از سمت دیگر، شایعاتی راجع به آینده‌ی سری فارکرای به‌گوش می‌رسد. جیسون شرایر از ماه‌ها قبل از عرضه‌ی فار کرای 6 گفته بود که بازی Far Cry بعد از آن، قرار است تغییرات گسترده‌ای را در این مجموعه به وجود بیاورد.

به‌تازگی جف گراب از رسانه گیمزبیت اعلام کرد که نسخه‌ی بعدی فارکرای، یک بازی لایو سرویس خواهد بود؛ دقیقا مثل شایعات و اخباری که راجع به بازی Assassin's Creed جدید هم به‌گوش می‌رسد. گویا یوبیسافت در هر دو بازی قصد دارد از المان‌های لایو سرویس استفاده کند و درطول زمان شاهد عرضه‌ی بسته الحاقی و آپدیت‌های مختلف برای بازی باشیم.

با وجود خروج دن هی از یوبیسافت، هنوز مشخص نشده که مقصد بعدی وی کجا خواهد بود و تنها اعلام شده که وی «به‌دنبال شروع مرحله‌ای جدید در زندگی خود است». همچنین یوبیسافت به‌دنبال جایگزین دائمی دن هی است و تا زمان پیدا شدن شخص مناسب، ساندرا وارن با ۱۵ سال سابقه‌ی کار در مجموعه فارکرای، هدایت تیم فار کرای در مونترال را برعهده خواهد داشت.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده