// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۸

پخش تریلر جدید بازی استارفیلد در تابستان سال ۲۰۲۲

بتسدا در تابستان سال ۲۰۲۲ سراغ ارائه‌ی نمایش جدید از از بازی Starfield می‌رود. همچنین برخی اطلاعات دیگر هم راجع به این محصول اعلام شدند.

تاد هاوارد از بتسدا در ردیت خطاب به یک کاربر گفت که ترجیح می‌دهد به‌جای صحبت راجع به استارفیلد، آن را نمایش بدهد. او به نمایش جدید Starfield در تابستان بعدی اشاره کرد و گفت که تیم سازنده از دستاوردهای اثر رضایت دارد؛ دستاوردهایی که برخی از آن‌ها به‌گفته‌ی هاوارد در تریلر پخش‌شده از بازی قابل مشاهده هستند. او باور دارد که استارفیلد یک استاندارد سطح بالا برای بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی در نسل ۹ به وجود می‌آورد. وی همچنین اعلام کرد که می‌خواهد استارفیلد به مانند آثار قبلی بتسدا، پشتیبانی کامل از Modها داشته باشد.

زیرا جامعه‌ی سازنده‌ی مادها حدودا ۲۰ سال با شرکت Bethesda همراه بوده است. شما می‌توانید ضمیر انگلیسی مورد خطاب قرار گرفتن (He ،She و They) خود در بازی Starfield را موقع طراحی کاراکتر مشخص کنید. همچنین توانایی انتخاب پیشینه‌ی داستانی، مهارت‌ها و موارد دیگر مربوط‌به کاراکتر خود را هم دارید. تمامی دیالوگ‌ها به چند شکل ضبط شده‌اند تا با هر سه ضمیر انتخاب‌شده جور دربیایند.

اکنون حدودا ۳ سال و نیم از معرفی رسمی بازی Starfield در E3 2018 می‌گذرد و دقیقا یک سال تا عرضه‌ی این محصول باقی مانده است. زیرا استارفیلد در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس کلود گیمینگ عرضه خواهد شد. هاوارد به‌تازگی گفت که شکی در دقیق بودن این تاریخ عرضه ندارد و بازی Starfield قرار نیست تأخیر بخورد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده