// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸

پخش تریلرهای چند بازی نسل ۹ در گیم اواردز 2021

جف کیلی اعلام کرد که تعداد زیادی از بازی‌ها در گیم اواردز 2021 حضور دارند و بسیاری از تریلرها متعلق به بازی‌هایی هستند که در سال ۲۰۲۲ یا سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند.

تعداد بازی‌های حاضر در مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ میلادی بیشتر از هر هفت گیم اواردز قبلی است. جف کیلی به‌عنوان تهیه‌کننده و مجری معروف این رویداد به‌صورت رسمی گفت که باید در آن منتظر اخبار بازی هیجان‌انگیز و نمایش‌های پرشمار باشیم. او توضیح داد که برخی از بازی‌های حاضر در گیم اواردز 2021 کاملا به نسل ۹ تعلق دارند و بسیاری از تریلرها به نمایش بازی‌هایی می‌پردازند که در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ میلادی عرضه می‌شوند. تازه امسال برخلاف گیم اواردز ۲۰۲۰ شاهد برگزاری حضوری رویداد خواهیم بود که قطعا می‌تواند در نوع خود هیجان‌انگیز باشد. زیرا گاهی مواقع افراد حاضر در سالن، واکنش‌های معرکه‌ای به تریلرهای عالی دارند.

برخی از تریلرهای حاضر در گیم اواردز 2021 باعث می‌شوند که گیمرها بیشتر از قبل بفهمند که پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس چه قدرت زیادی دارند

جف کیلی می‌گوید که حضور افراد معروف و اجرای موسیقی زنده در مراسم، از جذابیت‌های خاص خود برخوردار هستند. ولی اصل ماجرا راجع به بازی‌های ویدیویی است. نه‌تنها در کل تریلرهای جذاب زیادی در گیم اواردز 2021 خواهیم دید، بلکه بیشتر از ۱۰ بازی برای اولین‌بار در این رویداد معرفی خواهند شد. همچنین کیلی تاکید کرد که همه‌ی تریلرها سینماتیک نیستند و چند نمایش گیم‌پلی، انتظار بینندگان گیم اواردز را می‌کشند.

باتوجه‌به رابطه‌ی بسیار خوبی که شرکت‌های کوچک و بزرگ مختلف با سه مراسم متعلق به جف کیلی (سامر گیم فست، رویداد زنده‌ی شب افتتاحیه‌ی گیمزکام و گیم اواردز) دارند و هیجانی که او برای برنامه‌ی امسال از خود نشان می‌دهد، باید انتظار نمایشی هیجان‌انگیز را داشت. این وسط منابع مختلف هم به وجود بازی‌های مختلف در گیم اواردز اشاره داشته‌اند.

برای نمونه میلی امند، اینسایدر دنیای بازی‌های ویدیویی به برنامه‌ی سونی برای ارائه‌ی نمایش جذاب یک بازی پلی استیشن 5 در گیم اواردز ۲۰۲۱ اشاره کرد. حتی عده‌ای با برداشت از توئیت جدید او می‌گویند که نمایش گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy در گیم اواردز امسال از راه می‌رسد. از آن سو ویندوز سنترال باور دارد که به احتمال زیاد، بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 به مراسم TGA 2021 می‌آید.

تصویر رسمی جدید از مجسمه گیم اواردز 2021 جف کیلی

کیلی باور دارد که در گیم اواردز 2021، برخی از تریلرها قرار است بیشتر از قبل نشان بدهند که کنسول PS5 و کنسول Xbox Series X چه قابلیت‌های فراوانی دارند: «شما چند بازی واقعا خیره‌کننده را در مراسم خواهید دید». جالب این‌جا است که تمامی اطلاعات رسمی جدید در مصاحبه‌ی جف کیلی با اپیک گیمز منتشر شدند. آیا این شرکت هم قرار است در مراسم The Game Awards 2021 حضور داشته باشد؟ در این بین کدام بازی می‌تواند بیشتری تعداد نامزدی را در مراسم امسال به‌دست بیاورد؟ کدام بازی بیشترین جوایز را خواهد برد؟ جایزه‌ی Game of The Year گیم اواردز تقدیم به کدام بازی ویدیویی خواهد شد؟

اکنون کمتر از یک ماه تا برگزاری گیم اواردز سال ۲۰۲۱ میلادی زمان باقی مانده است و چند روز دیگر، جف کیلی به‌صورت رسمی می‌گوید که کدام بازی‌ها و افراد برای هر جایزه‌ی امسال نامزد شده‌اند. راستی او در مصاحبه‌ی جدید تاکید کرد که گیم اواردز 2021 هیچ کاری با NFT نخواهد داشت و قرار نیست سراغ فروش محتوا به مخاطب با آن برود. این تصمیم کیلی به‌شدت در شبکه‌های اجتماعی مورد ستایش گیمرها و ژورنالیست‌ها قرار گرفت.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده