// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

علاقه میاموتو به گسترش مجموعه ماریو با یک بازی سه‌بعدی جدید

شیگرو میاموتو، بازی‌ساز افسانه‌ی شرکت نینتندو می‌خواهد که بازی سه‌بعدی جدید ماریو این مجموعه را بیش‌ازپیش، شرح و بسط بدهد.

بازی Super Mario Odyssey به حدودا ۲۲ میلیون نسخه فروش رسیده است و همین باعث شد که شیگرو میاموتو باور کند که قسمت‌های سه‌بعدی اصلی ماریو هم می‌توانند مخاطب‌های زیادی داشته باشند. حالا او می‌گوید که بازی ماریو ۳بعدی جدید هر زمان که معرفی و عرضه شود، باید این مجموعه را گسترش بدهد. او می‌گوید که قبلا سری بازی New Super Mario Bros ساخته شد تا بتواند توجه انواع‌واقسام گیمرها را به خود جلب کند. زیرا بازی‌های سه‌بعدی قبلی مجموعه هرگز نتوانستند انواع‌واقسام بازیکن‌های دارای توانایی‌های مختلف در تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی را به خود جذب کنند.

میاموتو توضیح می‌دهد که پس از مدتی نینتندو دید هر بازی سه‌بعدی ماریو جدید، پیچیده‌تر از قبلی به نظر می‌آید. به همین خاطر مثلا در سال ۲۰۰۹ میلادی بازی New Super Mario Bros. Wii را عرضه کرد تا همه شانس لذت بردن از‌ آن را داشته باشد. بازی Super Mario Galaxy، محصول سال ۲۰۰۷ میلادی به ۱۲.۸ میلیون نسخه فروش رسید و بازی New Super Mario Bros. Wii به فروش فوق‌العاده‌ی ۳۰.۳۲ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرد. نینتندو حتی عرضه‌ی بازی موبایلی Super Mario Run را هم ادامه‌ی حرکت موفق در مسیر عرضه‌ی Marioهای قابل تجربه برای همه می‌داند.

بازی Super Mario Run نینتندو

این بازی‌ساز بزرگ در ادامه توضیح داد: «وقتی یک بازی جدید می‌سازیم، تلاش می‌کنیم که شامل اِلِمان‌های جدید باشد. اما در همین حین می‌خواهیم کاری کنیم که حتی گیمرهای تازه‌وارد به مجموعه هم به آسانی از بازی لذت ببرند. طی سال‌های اخیر گیمرهای قرارگرفته در گروه‌های سنی متفاوت از بازی سه‌بعدی Super Mario Odyssey، محصول سال ۲۰۱۷ لذت برده‌اند. پس برای بازی سه‌بعدی جدید ماریو می‌خواهیم که مجموعه را به روش‌های جدید گسترش بدهد».

استودیو انیمیشن‌سازی Illumination اکنون مشغول ساخت فیلم ماریو است و به احتمال بسیار زیاد، در آینده‌ی نزدیک سراغ تولید انیمیشن‌های سینمایی براساس تعداد بیشتری از از شخصیت‌ها و مجموعه‌ها می‌رود. انیمیشن Super Mario Bros با صداگذاری کریس پرت در نقش اصلی از تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آذر ۱۴۰۱) اکران خود در سینماهای آمریکا را شروع می‌کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده