نویسنده: آرمین انکشافی
// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸

تریلر جدید Death Stranding Director's Cut با محوریت تحسین بازی توسط منتقدها

تریلر کوتاه جدید Death Stranding Director’s Cut به‌تازگی پخش شد که در آن شاهد جملات ستایش‌‌آمیز رسانه‌های مختلف درباره‌ی این بازی هستیم.

بازی Death Stranding Director’s Cut که در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) برای پلی استیشن 5 منتشر شد، حال تریلری جدید دریافت کرده است. تمرکز این تریلر روی نشان دادن جملاتی است که رسانه‌های مختلف به قصد تحسین و تمجید از نسخه‌ی کارگردان بازی Death Stranding نوشته‌اند. همچنین برخی از ویژگی‌ها و محتوای جدیدی در این نسخه‌ی بهبودیافته‌ی دث استرندینگ اضافه قرار گرفته‌اند، در تریلر نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

دث استرندینگ جدیدترین بازی به کارگردانی هیدئو کوجیما است که در اواخر سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 و در سال ۲۰۲۰ برای پی سی عرضه شد. درنهایت نیز استودیو Kojima productions با همکاری سونی از بازی Death Stranding Director’s Cut رونمایی کرد که شامل محتوای بیشتر و جلوه‌های بصری بهتر می‌شد. در Death Stranding Director’s Cut بازیکنان می‌توانند از بین دو گزینه‌ی گرافیکی انتخاب کنند؛ حالت پرفورمنس با رزولوشن 4K آپ‌اسکیل‌شده در نرخ فریم ۶۰ ثابت و دیگری حالت فیدلیتی با رزولوشن 4K نیتیو در نرخ فریم ۶۰ دارای افت.

در نسخه‌ی کارگردان Death Stranding ابزار و تجهیزات جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که بازیکن‌ها می‌توانند برای به‌دست آوردن آن‌ها تلاش کنند. برای مثال Buddy Bot که نوعی ربات است و می‌تواند محموله‌ها یا حتی سم پورتر بریجز، پروتاگونیست بازی را با خود حمل کند. ابزار دیگر Cargo Launcher نام دارد و می‌تواند بارها را بدون آسیب‌دیدن به فواصل دور پرتاب کند. تازه این نسخه دارای محتوای داستانی جدیدی است که در Ruined Factory جریان دارد. علاوه‌براین‌ها، در نسخه‌ی کارگردان یک محوطه‌ برای تمرین با سلاح و اسلحه‌ی جدید که دشمنان را اصطلاحا Stun می‌کند نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفته‌اند.

در Death Stranding Director’s Cut یک پیست مسابقه هم وجود دارد که در آن می‌توان با دیگر بازیکنان در حالت Time Trial مسابقه داد و رکورد آن‌ها را در این زمینه شکست. از همه بهتر این است که دارندگان نسخه‌ی پایه‌ی این بازی روی پلی استیشن 4، با پرداخت تنها ۱۰ می‌توانند آن را به نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس Death Stranding Director’s Cut ارتقا دهند. نسخه‌ی عادی دث استرندینگ تا چند ماه قبل توانست به بیشتر از پنج میلیون نسخه فروش برسد.

در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی بازی Death Stranding Director’s Cut با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده