// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۲

جدول فروش هفتگی انگلستان: پایان صدرنشینی FIFA 22

در جریان هفته‌ی منتهی به ۱۵ آبان ماه، در جدول فروش هفتگی انگلستان شاهد صدرنشینی بازی Call of Duty: Vanguard اکتیویژن هستیم.

از زمان عرضه بازی FIFA 22 تابه‌امروز، شاهد صدرنشینی این بازی در جدول فروش هفتگی انگلستان بوده‌ایم و حالا پس از پنج هفته، در هفته منتهی به ۱۵ آبان ماه (۶ نوامبر) بالاخره صدرنشینی فیفا 22 شرکت EA به پایان رسید.

در جریان هفته‌ی منتهی به ۱۵ آبان ماه، بازی Call of Duty: Vanguard توانست صدرجدول را در هفته‌ی نخست عرضه از آن خود کند. این در حالی است که بازی فیفا 22 در رتبه دوم و بازی Mario Party Superstars در رتبه‌ی سوم قرار گرفته‌اند. در ادامه، بازی Mario Kart 8 Deluxe چهارم شد و بازی Spider-Man: Miles Morales استودیو اینسامنیاک گیمز هم با کسب رتبه‌ی پنجم نشان داد که همچنان فروش آن ادامه دارد. اکنون تقریبا یک سال از عرضه‌ی اسپایدرمن: مایلز مورالز می‌گذرد.

در نیمه‌ی دوم جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی Guardians of the Galaxy ششم شد و بازی Animal Crossing: New Horizons هم جایگاه هفتم را کسب کرده است. در پایین جدول هم نسخه نینتندو سوییچ Minecraft جایگاه هشتم را از آن خود کرده است و پک Fortnite Minty Legends و بازی Far Cry 6 به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش هفتگی بریتانیا را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Call of Duty: Vanguardهفته اول انتشار
۲۱FIFA 22از دست دادن صدر پس از پنج هفته
۳۳Mario Party Superstars-
۴۵Mario Kart 8 Deluxe-
۵۱۷Spider-Man: Miles Moralesبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۶۲Guardians of the Galaxy-
۷۶Animal Crossing: New Horizons-
۸۷نینتندو سوییچ Minecraft-
۹-پک Fortnite Minty Legendsهفته اول انتشار
۱۰۴Far Cry 6-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده