// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲

تاد هاوارد از وجود چند ایده برای ساخت بازی Fallout 5 می‌گوید

تاد هاوارد در مصاحبه اخیر خود به این موضوع اشاره کرد که بتسدا ایده‌هایی برای Fallout 5 دارد. اما فعلا تمرکز تیم روی Starfield و TES 6 است.

بتسدا چند ایده برای فال‌اوت بعدی دارد. اما تا وقتی الدر اسکرولز 6 عرضه نشده است، نباید منتظر آن باشیم. باخریداری شدن Bethesda توسط مایکروسافت، حالا بسیاری از طرفدارها بیش‌ازپیش مطمئن هستند که این شرکت سری بازی‌های موفق خود را ادامه خواهد داد. دراین‌میان Fallout یکی از مجموعه‌های محبوب و قدیمی بتسدا به حساب می‌آید؛ مجموعه‌ای که در قسمت سوم توانست یک تجربه‌ی غنی، عمیق و سرگرم‌کننده را در اختیار مخاطب قرار بدهد. نسخه‌ی چهارم فال‌اوت هم به‌گونه‌ای بود که بعضی از هواداران آن را دوست داشتند و بعضی دیگر هم آنطور که باید و شاید سرگرم نشدند.

شرکت بتسدا هم‌اکنون درحال توسعه بازی‌های Elder Scrolls 6 و Starfield است و ازطرفی، هواداران سری فال‌اوت چشم‌انتظار نسخه‌ی جدید این سری هستند. تاد هاوارد به‌تازگی مصاحبه‌ای با آی‌جی‌ان داشت و به صحبت راجع به این موضوع پرداخت. به‌گفته‌ی او ایده‌هایی برای Fallout 5 وجود دارند، اما تمرکز بتسدا فعلا روی الدر اسکرولز 6 و استارفیلد می‌ماند.

هاوارد گفت: «ما چند بار با افراد دیگر کار کردیم (ظاهرا اشاره به ساخت برخی از بازی‌های بتسدا توسط استودیوهایی غیر از خود Bethesda Softworks) و نمی‌توانم بگویم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. یک کاغذ داریم که روی آن ایده‌های ما برای بازی Fallout 5 نوشته شده است. اگر می‌توانستم به شکل معجزه‌وار با یک حرکت دست، بازی را آماده و عرضه کنم، این کار را انجام می‌دادم. می‌دانید؟ من همیشه به‌دنبال راهی هستم تا کارهای ما با سرعت بیشتر انجام بشوند. اما درحال حاضر نمی‌توانم تعهد بدهم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. مابقی اعضا هم‌صدا هستند که اولویت اول Starfield و پس از آن The Elder Scrolls 6 است».

وقتی اعلام شده است که بازی Elder Scrolls 6 در فاز اولیه‌ی توسعه قرار دارد، عجیب نیست که تا مدت‌ها خبری از یک بازی Fallout جدید نباشد. در حال حاضر این استودیو بیشتر تمرکز خود را روی استارفیلد گذاشته است که ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی راجع به صحبت‌های جدید تاد هاوارد چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده