// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲

عرضه رایگان نسخه کامپیوتر بازی Assassin’s Creed Chronicles

علاقه‌مندان به مجموعه‌ی Assassin's Creed هم‌اکنون می‌توانند بازی Assassin's Creed Chronicles را به رایگان دریافت و تجربه کنند.

یوبیسافت بعضی وقت‌ها بازی‌های مختلفی را روی سرویس Ubisoft Connect به‌صورت رایگان به کاربرها تحویل می‌دهد. حالا به مناسبت ۳۵ سالگی این شرکت فرانسوی، شاهد رایگان شدن بازی Assassin's Creed Chronicles برای کاربران کامپیوتر هستیم. علاقه‌مندان به سری اسسینز کرید می‌توانند با مراجعه به برنامه‌ی یوبیسافت کانکت روی کامپیوتر، این نسخه از مجموعه بازی Assassin's Creed را بدون پراخت پول، دانلود و تجربه کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که تنها تا ساعت ۲۰:۳۰ جمعه، ۲۱ آبان ماه (۱۲ نوامبر) به وقت ایران قادر به دریافت این بازی به‌صورت رایگان هستید. برای آن دسته از افرادی که Assassin's Creed Chronicles را نمی‌شناسند، باید بگویم که این سه‌گانه شامل سه نسخه‌ی خاص از سری بازی اسسینز کرید است که همگی ساختار دو و نیم‌بعدی دارند. داستان این نسخه‌ها در چین، هند و روسیه روایت می‌شود. هرکدام از آن‌ها داستان مجزایی دارند و بازخوردهای متوسطی را هم از سوی منتقدان و کاربران کسب کرده‌اند. بااین‌حال تجربه‌ی رایگان آن‌ها خالی از لطف نیست.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا Assassin's Creed Chronicles را تجربه کرده‌اید؟ از دیگر اخبار بازی Assassin's Creed می‌توان به تاکید یوبیسافت روی ادامه‌ی پشتیبانی از بازی Assassin's Creed Valhalla اشاره داشت. یوبیسافت اعلام کرد که همچنان درحال تدارک محتویات مختلف برای Assassin's Creed Valhalla در سال ۲۰۲۲ است تا کاربران بازی بتوانند سراغ تجربه‌ی مراحل جدید بروند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده