// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۲

رونمایی از Lies of P: یک بازی سولزلایک درباره پینوکیو

Lies of P با انتشار تریلری معرفی شد. این بازی اکشن-نقش‌آفرینی و سولزلایک داستان پینوکیویی را بازگو می‌کند که برای یافتن پدر ژپتو باید راه خود را از میان آدم‌مکانیکی‌های متخاصم باز کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Neowiz و Round8 به‌تازگی با انتشار تریلری از بازی اکشن-نقش‌آفرینی و سولزلایک Lies of P رونمایی کرده‌اند که از پینوکیو، داستان مشهور کلاسیک اثر کارلو کلودی الهام گرفته است. Lies of P بازیکنان را در نقش نسخه‌ای متفاوت از پینوکیو قرار می‌دهد. او در شهر ویران‌شده‌ی Krat که پر از آدم‌مکانیکی‌های متخاصم است، باید پدر ژپتو را پیدا کند و به اوضاع سروسامان دهد.

سبک وحشت گاتیک در حال‌و‌هوای بازی Lies of P موج می‌زند؛ گرچه این وحشت به‌دلیل وجود عناصر استیم‌پانکی ممکن است با آن چیزی که مثلا در بازی Bloodborne دیدیم، متفاوت باشد. همچنین موردی که در تریلر جلب توجه می‌کند، مبارزات روان و احتمالا لذت‌بخش Lies of P و جلوه‌های بصری و تخریب‌پذیری نسبتا خوب آن است. همچنین شاهد هستیم که پینوکیو از سلاح‌های مختلفی برای قلع‌و‌قمع کردن دشمنان استفاده می‌کند؛ از شمشیر خمیده و شمشیر باریک گرفته تا تبر و یک چماق غول‌پیکر.

علاوه‌براین، او دارای یک دست مکانیکی است که کاربردهای مختلفی در طول بازی دارد. مثلا می‌تواند به‌عنوان یک قلاب عمل کند یا به یک سلاح آتش‌افکن تبدیل شود. نکته‌ی دیگر این است که مکانیک‌های ضد حمله در Lies of P به بازی‌هایی چون God of War شباهت دارد؛ به این صورت که بازیکنان با زمان‌بندی درست در ضد حمله، می‌توانند گارد دفاعی دشمن را شکسته و او را با یک یا چند ضربه نابود کنند. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی Lies of P را در ادامه تماشا کنید. البته به یاد داشته باشید که این تریلر از نسخه‌ی پیش از آلفای بازی ضبط شده است و در بازی نهایی ممکن است مواردی تغییر کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

Lies of P برای انتشار در سال ۲۰۲۳ و روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی برنامه‌ریزی شده است. همچنین قرار است اطلاعات و تصاویر بیشتری از این بازی در رویداد G-STAR 2021 که بین ۱۷ تا ۲۱ نوامبر (۲۶ تا ۳۰ آبان) برگزار می‌شود، منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Lies of P چیست؟ فکر می‌کنید ترکیب داستان پینوکیو با فضا و گیم‌پلی سولزلایک‌گونه‌ی جدی و خشن، ایده‌ی جالبی برای ساخت یک بازی است؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده