// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹

رشد قابل توجه تعداد مشترکین سرویس نینتندو سوییچ آنلاین

تعداد مشترک‌های سرویس نینتندو سوییچ آنلاین از مرز ۳۲ میلیون نفر فراتر رفت و پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرد.

نینتندو اخیرا در جریان جلسه‌ای با حضور مدیران این شرکت اعلام کرد که تعداد مشترکین Nintendo Switch Online به بیشتر از ۳۲ میلیون نفر رسیده است که رشد حدودا ۶ میلیونی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. نینتندو سوییچ آنلاین سرویسی است که دارندگان نینتندو سوییچ با پرداخت حق عضویت آن، به آرشیو بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز دسترسی خواهند داشت. در این جلسه همچنین عنوان شد که نینتندو «همچنان به بهبود هر دو طرح اشتراک Nintendo Switch Online و Nintendo Switch Online + Expansion Pack ادامه می‌دهد و درکل تلاش می‌کند سرویس‌هایی را ارائه بدهد که در جلب رضایت مشتری‌ها موفق باشند».

نینتندو چندوقت پیش از طرح اشتراک جدید Nintendo Switch Online + Expansion Pack برای سرویس آنلاین خود رونمایی کرد. کاربران با عضو شدن در این طرح علاوه‌بر دسترسی به موارد همیشگی از جمله بازی‌های NES و Super NES، قادر به تجربه‌ی آثار کلاسیک دو کنسول نینتندو 64 و سگا جنسیس (مگا درایو) هم خواهند بود. مزیت دیگر طرح جدید این است که برای اولین‌بار به بازیکنان اجازه می‌دهد تعدادی بازی منتخب را مانند Mario Kart 64، با حداکثر چهار نفر دیگر به‌صورت آنلاین تجربه کنند.

Nintendo Switch Online + Expansion Pack

تازه گیمرها با عضویت در Nintendo Switch Online + Expansion Pack، به محتوای پولی برخی بازی‌ها به‌صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. مثلا یکی از نمونه‌های تازه‌ی آن بسته‌ی الحاقی Happy Home Paradise بازی Animal Crossing: New Horizons بود که به رایگان در اختیار اعضای این طرح قرار گرفت؛ درحالی‌که سایر بازیکنان باید برای آن ۲۵ دلار می‌پرداختند.

قیمت اشتراک Nintendo Switch Online + Expansion Pack به‌صورت تک‌کاربره و برای ۱۲ ماه ۵۰ دلار است (قیمت اشتراک عادی سالیانه‌ی نینتندو سوییچ آنلاین ۲۰ دلار است). خیلی‌ها به این موضوع انتقاد دارند که طرح Expansion Pack نینتندو سوییچ آنلاین نسبت به مزایایی که ارائه می‌دهد، گران است. این افراد پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد را مثال می‌زنند و می‌گویند این دو سرویس باتوجه‌به محتوایی که در اختیار اعضای خود می‌گذارند، قیمت معقولی دارند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی رشد تعداد مشترکین نینتندو سوییچ آنلاین چیست؟ اگر از این سرویس استفاده می‌کنید، تجربه‌های خود را دراین‌باره با ما به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده