نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۵

احتمال کراس‌اور انیمه Attack on Titan و بازی Call of Duty Vanguard

نتایج حاصل از داده‌کاوی‌های اخیر نشان می‌دهند که بازی Call of Duty Vanguard احتمالا به‌زودی میزبان محتویاتی از انیمه Attack on Titan می‌شود.

یکی از استخراج‌کنندگان داده اعلام کرده است که احتمالا در آینده شاهد کراس‌اوری بین بازی Call of Duty Vanguard و انیمه Attack on Titan خواهیم بود. روز یکشنبه یکی از داده‌کاوهای مجموعه‌ی کال آو دیوتی فاش کرد که چند رشته کد در بازی ونگارد به اپراتوری با نام AoT-Titan اشاره دارند. همان‌طور که احتمالاً بسیاری از شما می‌دانید، اپراتورها شخصیت‌های قابل بازی در Call of Duty هستند. در این رشته کدها به یک ضمیمه‌ی سلاح نیز اشاره می‌شود که از انتشار این محتوای احتمالی در قالب یک باندل حکایت دارد. بازی Call of Duty اخیرا کراس‌اورهایی با مجموعه فیلم رمبو و جان‌سخت داشت.

این داده‌کاو با انتشار توئیتی اظهار داشت: «به‌تازگی متوجه مواردی در فایل‌های Memory Dump بازی Call of Duty Vanguard شدم. جالب‌ترین آن‌ها اشاره به «sworftitan» و همچنین اپراتور «aot_titan» است. فکر می‌کنم که یک کراس‌اور بین انیمه‌ی Attack On Titan و بازی ونگارد در کار باشد. اگر این‌چنین باشد، احتمالاً در ماه دسامبر شاهدش خواهیم بود.»

نتایج حاصل از داده‌کاوی فایل‌های بازی ونگارد

یکی دیگر از استخراج‌کنندگان برجسته‌ی داده با نام کاربری ZestyCODLeaks نیز با انتشار توئیتی گفت که برخی از کدهای بازی نشان از راه‌یابی یک شمشیر قابل استفاده در نبردهای تن‌به‌تن به بازی دارند. این داده‌کاو در این توئیت می‌نویسد: «ظاهرا نوعی «شمشیر» برای نبرد نزدیک به بازی اضافه خواهد شد، اما این سلاح کاتانا نیست. این سلاح با اسم رمز aot_swords'/'s4_me_swordtitan در میان کدها دیده می‌شود که کلمه‌ی AOT ذهن آدم را به سمت انیمه Attack on Titan سوق می‌دهد. البته این فعلا یک تئوری ساده است.»

نمایی از انیمه Attack On Titan

یکی از مدیران اکتیویژن به‌تازگی با انتشار تصویری از نقشه‌ی Caldera بازی Call Of Duty Warzone به نمایش ظاهر کلی آن پرداخت. بازی کال آو دیوتی وارزون ماه آینده میزبان آپدیتی می‌شود تا هرچه بیشتر با ونگارد تطابق پیدا کند. یکی از محتویات این به‌روزرسانی نقشه‌ی Caldera است که جایگزین نقشه‌ی فعلی وارزون خواهد شد. بازی‌های Call of Duty: Vanguard و Call of Duty Warzone درحال‌حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل اجرا هستند. به‌روزرسانی جدید بازی وارزون نیز در تاریخ ۱۱ آذر (۲ دسامبر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده