// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۳

پشتیبانی نسخه کامپیوتر بازی خدای جنگ از فناوری FSR شرکت AMD

بازی God of War سال ۲۰۱۸ به‌زودی برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود و حالا می‌دانیم که نسخه PC خدای جنگ از فناوری FSR شرکت AMD پشتیبانی می‌کند.

سایت رسمی شرکت AMD تایید کرد نسخه‌ی PC بازی God of War از FidelityFX Super Resolution پشتیبانی می‌کند. قبلا هم تایید شده بود که خدای جنگ روی کامپیوترهای شخصی با پشتیبانی از تکنولوژی‌های Reflex و DLSS شرکت انویدیا عرضه می‌شود. پس این محصول استودیو بازی‌سازی سانتا مونیکا که در سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول PS4 سونی عرضه شد، روی چندین و چند کارت گرافیک مختلف می‌تواند به بهترین عملکرد ممکن برسد.

تکنولوژی FidelityFX Super Resolution که به اختصار FSR نامیده می‌شود، به افزایش رزولوشن و فریم‌ریت بازی در حال اجرا کمک می‌کند؛ تا باعث شود که بازیکن بیشترین بهره‌برداری را از قدرت پردازنده‌ی گرافیکی خود داشته باشد. شرکت AMD پشتیبانی بازی Forspoken از این فناوری را نیز تایید کرد؛ یک بازی انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 که در بهار سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسد.

استودیو Jetpack Interactive وظیفه‌ی آوردن بازی God of War سال ۲۰۱۸ به کامپیوترهای شخصی را دارد و استودیو SIE Santa Monica روی عملکرد تیم نام‌برده نظارت می‌کند. نسخه PC خدای جنگ در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) و تحت برند PlayStation PC عرضه می‌شود. مدتی بعد از آن هم در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی، زمان عرضه‌ی بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection (ریمستر بازی Uncharted 4: A Thief's End، محصول سال ۲۰۱۶ میلادی و ریمستر بازی Uncharted: The Lost Legacy، محصول سال ۲۰۱۷ میلادی) روی کنسول PS5 و کامپیوترهای شخصی از راه می‌رسد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده