نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

پخش تریلر جدید Call of Duty: Vanguard و اعلام زمان انتشار نقشه وارزون

بازی Call of Duty: Vanguard در دسترس بازیکنان قرار گرفت و تریلر زمان عرضه‌ی آن توسط شرکت اکتیویژن پخش شد. حالا می‌دانیم که به‌روزرسانی بزرگ وارزون نیز به‌زودی از راه می‌رسد.

بازی Call of Duty: Vanguard استودیوی اسلج‌همر گیمز باری دیگر بازیکنان را با بخش داستانی تک‌نفره و بخش چندنفره به جنگ جهانی دوم باز می‌گرداند؛ اثری که استودیوی تری‌آرک توسعه‌ی حالت زامبی آن را برعهده داشت. این بازی تیراندازی اول-شخص درحال‌حاضر در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و شرکت اکتیویژن تریلر جدیدی را به مناسبت عرضه‌ی آن پخش کرد. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی کال آو دیوتی: ونگارد را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

دراین‌میان بازی بتل رویال رایگان Call of Duty: Warzone نیز همراه‌با عرضه‌ی Vanguard میزبان به‌روزرسانی بزرگ جدیدی خواهد شد. همان‌طور که نقشه‌ی Verdansk ’84 در زمان انتشار بازی Black Ops Cold War در سال گذشته جایگزین اولین نقشه‌ی بازی شد، نقشه‌ی Caldera واقع در اقیانوس آرام نیز به‌زودی جای نقشه‌ی فعلی وارزون را خواهد گرفت. این نقشه در تاریخ ۱۱ آذر (۲ دسامبر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. به همین خاطر حالا اکتیویژن تریلر سینمایی جدیدی را از آن منتشر کرده است که در ادامه می‌توان به تماشای آن نشست.

دانلود از آپارات

بازی Call of Duty: Vanguard برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شده است. بازی Call of Duty: Warzone را نیز می‌توان در پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC تجربه کرد. هنوز حتی یک روز هم از عرضه‌ی بازی کال آو دیوتی ونگارد نمی‌گذرد. اما از همین حالا شایعات زیادی راجع به نسخه‌ی سال آینده Call of Duty، تغییرات وارزون پس از عرضه‌ی آن و موارد دیگر منتشر شده‌اند که همه‌ی آن‌ها را می‌توانید در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده