// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸

محتواهای جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla قبل از پایان سال ۲۰۲۱

برنامه‌ی سازندگان بازی Assassin’s Creed Valhalla برای ارائه‌ی محتوای بیشتر در هفته‌های باقی‌مانده از سال ۲۰۲۱ میلادی مشخص شد.

بازیکنان بازی Assassin’s Creed Valhalla امسال محتواهای زیادی برای سرگرم شدن داشتند و حجم این محتواها به‌زودی بیشتر هم می‌شود. بازی نقش‌آفرینی اکشن جهان-باز Assassin’s Creed Valhalla علاوه‌بر داشتن یک جهان عظیم پرشده از فعالیت از همان روز عرضه، در طی یک سال پس از زمان انتشار، پشتیبانی زیادی دریافت کرد. محتویات پس از انتشار این بازی شامل به‌روزرسانی‌های رایگان متعدد، رویدادهای فصلی، دو بسته‌ی الحاقی Wrath of the Druids و The Siege of Paris، حالت Discovery Tour: Viking Age و موارد دیگر می‌شوند. با وجود اینکه کمتر از دو ماه از سال میلادی باقی مانده است، به نظر می‌آید که هنوز محتواهای بیشتری برای همین امسال برنامه‌ریزی شده‌اند.

یوبیسافت به‌تازگی ازطریق صفحه‌ی رسمی سری بازی Assassin’s Creed در توییتر، عکسی را به اشتراک گذاشته است که برنامه‌ی سازندگان بازی Assassin’s Creed Valhalla برای هفته‌های باقی‌مانده از سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد. این برنامه شامل دو به‌روزرسانی برای بازی می‌شود که یکی از این آپدیت‌ها در تاریخ ۱۸ آبان ماه و دیگری در دسامبر از راه می‌رسد. در ۱۸ آبان ماه یک فعالیت درون بازی رایگان جدید به نام Tombs of the Fallen را خواهیم داشت که مدتی قبل اطلاعات آن فاش شدند. بازیکنان همچنین در تاریخ ۲۰ آبان ماه تا ۱۱ آذر می‌توانند در جشنواره Oskoreia شرکت کنند.

نقشه‌ی سازندگان برای باقی ۲۰۲۱ برای بازی اسسینز کرید والهالا

البته در سال ۲۰۲۲ نیز بازی Assassin’s Creed Valhalla محتویات بیشتری دریافت خواهد کرد که گویا اولین مورد، یک دی‌ال‌سی بزرگ با نام Dawn of Ragnarok است. باتوجه‌به موفقیت عظیم این بازی برای یوبیسافت، بعید است که استودیوهای این شرکت، پشتیبانی از آن را زود متوقف کنند. براساس جدیدترین گزارش مالی یوبی‌سافت، بازی Assassin’s Creed Valhalla درآمدزایی فوق‌العاده‌ای برای شرکت دارد.

قدم بعدی این سری با بازی Assassin’s Creed Infinity (اسم رمز) برداشته خواهد شد که اصلا نمی‌دانیم چه زمانی یوبیسافت سراغ معرفی رسمی و کامل آن می‌رود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده