// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۹

اعلام قیمت نسخه Anniversary بازی اسکایریم

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition پنج روز دیگر به مناسبت ۱۰سالگی اسکایریم عرضه می‌شود و حالا می‌دانیم که گیمرها باید برای خرید آن چه‌قدر هزینه کنند.

اگر مایل به خریداری Skyrim Anniversary Edition هستید، باید برای بازی ۴۹.۹۹ دلار بپردازید. البته افرادی که بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition را دارند، می‌توانند با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار سراغ تبدیل کردن نسخه‌ی Special به به نسخه‌ی Anniversary بروند. البته هم دارندگان نسخه‌ی Anniversary و هم دارندگان نسخه‌ی Special در صورتی که بازی را برای نسل ۸ تهیه کرده‌اند، می‌توانند آپدیت نسخه‌ی نسل ۹ را بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه دانلود کنند.

بتسدا اعلام کرد که تمام پیشرفت‌های بازیکن در مسیر کسب تروفی‌ها و اچیومنت‌ها هم به‌سادگی از Special Edition اسکایریم به Anniversary Edition این بازی منتقل می‌شود. اما وقتی از نسخه‌ی کنسول PS4 به نسخه‌ی کنسول PS5 می‌روید، شاهد منتقل شدن تروفی‌ها نخواهید بود. پس اگر به کسب مجدد آن‌ها اهمیت می‌دهید، باید روی کنسول نسل ۹ سونی دوباره از ابتدا برای کسب تروفی‌های بازی Skyrim تلاش کنید.

کاور نسخه Anniversary بازی اسکایریم شرکت بتسدا

به گفته‌ی بتسدا در نسخه‌ی Anniversary شاهد محتواهای جدید و هیجان‌انگیز از Creation Club خواهیم بود؛ از کوئست‌های جدید با محوریت دروازه‌های Oblivion تا زره Morrowind و دانجن‌های جدید. راستی راس ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) به وقت ایران، کنسرت ۱۰سالگی اسکایریم برگزار می‌شود که در آن ارکستر سمفونیک لندن و گروه کر London Voices به اجرای موسیقی‌های بازی The Elder Scrolls V: Skyrim می‌پردازند.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده