// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱

وجود ۲۵۰۰ لوکیشن برای تصویربرداری از ماشین ها در بازی Gran Turismo 7

استودیو Polyphony Digital در تریلر جدید بازی Gran Turismo 7 روی حالت Scapes متمرکز شد که به بازیکن فرصت عکس‌برداری باکیفیت از ماشین‌ها در نقاط مختلف دنیا را می‌دهد.

بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن از حدودا ۶۰ کشور در بازی گرن توریزمو 7 شبیه‌ساز شده‌اند تا بازیکن بتواند در آن‌ها از خودرو مد نظر خود تصویربرداری کند. از آن‌جایی که بیشتر از ۴۲۰ اتومبیل از روز عرضه در Gran Turismo 7 وجود دارند و هرکدام از آن‌ها را می‌شود از جوانب گوناگون شبیه‌ساز کرد، بی‌شمار عکس تماشایی متفاوت می‌تواند به‌دست بازیکن‌های بازی جدید استودیو Polyphony Digital ثبت شود. کازونوری یامائوچی، خالق مجموعه بازی Gran Turismo در ویدیو جدید به صحبت در رابطه با عکس‌برداری از ماشین‌ها در گرن توریزمو 7 پرداخت.

حالت Livery Editor (شخصی‌سازی بسیار پرجزئیات ماشین) و حالت Scapes (عکس‌برداری از ماشین‌ها با کیفیت حداکثری در لوکیشن‌های متفاوت) از چند سال قبل کار خود در مجموعه‌ی گرن توریزمو را آغاز کردند. اما در قسمت جدید این شبیه‌ساز رانندگی واقعی، به‌گفته‌ی سازندگان کیفیت و امکانات به مراتب بیشتری دارند. در هرکدام از لوکیشن‌های موجود برای استفاده از حالت Scapes، سازندگان با تصویربرداری‌های دقیق و شبیه‌سازی کامل وضعیت نوری محیط، عملا یک تصویر سه‌بعدی از نقطه‌ای مشخص در دنیا را ساخته‌اند تا شما ماشین خود را در آن قرار بدهید و هر نوع عکس مدنظرتان را ثبت کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

تصاویر ثبت‌شده در این حالت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. زیرا عملا با آوردن بخشی از دنیای واقعی به داخل یک بازی ویدیویی ساخته شده‌اند. استودیو Polyphony Digital برای شبیه‌سازی بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن سراغ عکس‌برداری مفصل از این محیط‌ها با بهترین مدل‌های دوربین Alpha سونی رفت. برای مقایسه باید بدانید که حدودا ۱۲۰۰ لوکیشن از ۲۳ کشور در حالت Scapes بازی Gran Turismo Sport داشت.

تعداد لوکیشن‌ها در بازی Gran Turismo 7 به ۲۵۶۸ رسید. محیط‌هایی از آرژانتین، بولیوی، ماداگاسکار و ۱۰ها کشور دیگر منتظر این هستند که گیمر ماشین مد نظر خود را در آن‌ها قرار بدهد و یک تصویر به‌خصوص را بیافریند. راستی ویدیو جدید نشان داد که خودرو R8 LMS Evo از شرکت آئودی و ماشین Mercedes-AMG GT-R در بازی گرن توریزمو 7 حضور دارند. بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

تمام قسمت های مجموعه بازی Gran Turismo (گرن توریزمو)، بازی ریسینگ شبیه ساز رانندگی پلی استیشن سونی

وجود بسیاری از ماشین‌های قدیمی خاطره‌انگیز برای طرفدارهای مجموعه و تعداد قابل توجهی از اتومبیل‌های جدید هیجان‌انگیز در بازی Gran Turismo 7 تایید شده است. استفاده‌ی سازندگان از قابلیت‌های دوال‌سنس، وجود مدل‌های مختلف پورشه در بازی و شبیه‌سازی پرجزئیات آب‌وهوا به کمک داده‌های هواشناسی دقیق از جمله مواردی هستند که ویدیوهای تبلیغاتی قبلی گرن توریزمو 7 با محوریت آن‌ها به افزایش هیجان طرفدارها پرداختند.


منبع GTPlanet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده