// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۴

تریلر روز عرضه بازی Forza Horizon 5 پخش شد

اگر نسخه‌ی Premium بازی Forza Horizon 5 را با قیمت ۹۹.۹۹ دلار خریداری کرده باشید، همین حالا می‌توانید مشغول تجربه‌ی آن شوید. به همین خاطر سازندگان تریلر روز عرضه را پخش کردند.

بازی Forza Horizon 5 اکنون در دسترس دارندگان نسخه‌ی ۹۹.۹۹ دلاری است. مجموعه‌ی Forza Horizon را می‌توان یکی از محبوب‌ترین ریسینگ‌های دنیای بازی‌های ویدیویی دانست. بازی Forza Horizon 5 با ۷۷ بررسی به میانگین امتیازات ۹۱ از ۱۰۰ منتقدها در متاکریتیک رسید که نشان می‌دهد بازخوردهای فوق‌العاده‌ای را از سوی رسانه‌ها دریافت کرد. حالا می‌توان به تماشای تریلر روز عرضه‌ی آن نشست.

از قبل اعلام شده بود که هر خریدار نسخه‌ی Premium بازی، چهار روز دسترسی زودهنگام به Forza Horizon 5 خواهند داشت. پس اگر این نسخه را دارید، همین امروز قادر به تجربه‌ی بازی جدید استودیو PlayGround Games هستید. مشترک‌های ایکس باکس گیم پس و خریدارهای دو نسخه‌ی دیگر بازی که قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه‌ی Premium (نسخه‌ی استاندارد با قیمت ۵۹.۹۹ دلار و نسخه‌ی Deluxe با قیمت ۷۹.۹۹ دلار) دارند، از روز ۱۸ آبان (۹ نوامبر) می‌توانند سراغ تجربه‌ی بازی Forza Horizon 5 روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوترهای شخصی بروند.

در همین راستا شاهد پخش تریلر روز عرضه‌ی بازی فورتزا هورایزن 5 هستیم. در جریان تریلر پخش‌شده، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی در کشور مکزیک را می‌بینیم. برخلاف نسخه‌های پیشین که شما در آن‌ها بازی را در یک فستیوال آغاز می‌کردید، این بار خودتان برای برگزاری و راه‌اندازی آن تلاش می‌کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

از نظر مسابقات و فعالیت‌های مختلف، FH5 دارای مسابقاتی نظیر آف‌رود، خیابانی، کراس کانتری، شوکیس‌های مختلف و PR Stunt است. تنوع ماشین‌های بازی هم به شما اجازه می‌دهد که تجربه‌ی متنوع و متفاوتی را در طول بازی کردن خود کسب کنید. شما می‌توانید پس از تماشای تریلر روز انتشار بازی Forza Horizon 5، نظرات خود راجع به آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده