// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۶

نمایش محیط‌های زیبای مدیترانه‌ای در ویدیو جدید بازی Company of Heroes 3

در ویدیوی جدید Company of Heroes 3 نبردهای بزرگ و استراتژیک این بازی در محیط‌های زیبای ایتالیا و شمال آفریقا نشان داده می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سگا و استودیوی Relic Entertainment ویدیوی جدیدی را از بازی Company of Heroes 3 منتشر کرده‌اند که در آن محیط زیبای مدیترانه‌ای و جبهه‌های جنگی این منطقه در جنگ جهانی دوم نشان داده می‌شود. شما می‌توانید ویدیو جدید این بازی مورد انتظار را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

استودیوی کانادایی رلیک باتوجه‌به بازخوردهایی که از طرفداران این مجموعه‌ی استراتژی محبوب گرفته بود، جبهه‌ی مدیترانه را برای Company of Heroes 3 برگزید. از کوهستان‌های ایتالیا گرفته تا بیابان‌های شمال آفریقا، همه در نسخه‌ی سوم Company of Heroes در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

البته نقشه‌های متنوع در Company of Heroes 3 تنها جنبه‌ی ظاهری ندارند و عناطر محیطی در این نقشه‌ها، تاثیر قابل‌توجه‌ای در گیم‌پلی بازی خواهند داشت. مثلا طبق گفته‌های رلیک، Company of Heroes 3 بیش از هر بازی دیگری در نیز سری دارای تپه و مناطق مرتفع است و بازیکنان با داشتن استراتژی مناسب می‌توانند از این مناطق برای برتری یافتن نسبت به دشمن استفاده کنند.

علاوه‌براین، سازندگان با افتخار اعلام می‌کند که Company of Heroes 3 دارای «سیستم تخریب‌پذیری بهبودیافته» است و برای مثال تخریب یک ساختمان‌ و فروریختن آن منجر به کشته شدن اعضای واحدهای نظامی پیاده که در نزدیکی آن هستند، می‌شود. همچنین در بازی نبردهایی بزرگ مخصوصا در جبهه‌ی آفریقایی درجریان خواهد بود و بازیکنان برای پیروزی در آن‌ها باید با استفاده از تانک‌های خود نیروهای دشمن را از کیلومتر‌ها دورتر دور بزنند و از پشت به آن‌ها حمله کنند.

Company of Heroes 3 در سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Company of Heroes 3 چیست؟ به تجربه‌ی آن تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده