// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۷

جهان چشم‌نواز الدن رینگ در تریلر طولانی گیم پلی بازی

همان‌گونه که اعلام شده بود، تریلر جدید Elden Ring با محوریت گیم‌پلی بازی در دسترس طرفدارها قرار گرفت.

تریلر جدید الدن رینگ توسط شرکت ناشر یعنی Bandai Namco Entertainment پخش شد. یکی از مواردی که کاربران در ماه‌های اخیر از بازی Elden Ring می‌خواستند، نمایش مفصل گیم‌پلی بود؛ تا متوجه شوند الدن رینگ از نظر ساختار کلی چه شباهت‌هایی به ساخته‌های قبلی فرام‌سافتور دارد و همچنین تا چه اندازه گسترده‌تر از آن‌ها به نظر می‌رسد. این در حالی است که دیروز اعلام شد که ساعت ۱۷:۳۰ روز ۱۳ آبان ماه (چهارم نوامبر) شاهد تریلر حدودا ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Elden Ring خواهیم بود.

باندای نامکو ازطریق صفحات توییچ و یوتیوب خود تریلر ۱۵ دقیقه‌ای الدن رینگ را به‌نمایش گذاشت. در جریان تریلر منتشرشده شاهد بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی و چند ویژگی بازی بودیم. بازیکنان می‌توانند به‌صورت مخفیانه دشمنان خود را از بین ببرند و به‌سراغ درشکه‌های مختلف بروند تا آیتم‌های داخل آن‌ها را کسب کنند. نقشه‌ی بازی Elden Ring در این تریلر واقعا بزرگ و جذاب به نظر می‌آید.

از طرفی سیستم آنلاین چندنفره‌ی بازی هم به‌صورت PvE و هم به‌صورت PvP کار می‌کند. باتوجه‌به‌گفته‌های سازنده، سیستم مولتی‌پلیر از کیفیت خوبی برخوردار است. دراین‌میان بد نیست به سیستم مبارزات بازی هم اشاره کنیم که بازیکنان درکنار استفاده از ضربات اصلی، در آن دارای مهارت‌های مختلفی خواهند بود. در آخر هم باید بدانید که ملینا، نام Maiden بازی الدن رینگ است که شما ازطریق او می‌توانید کاراکتر خود را ارتقا دهید.

کاربران در ادامه می‌توانند تریلر پخش‌شده را در زومجی به تماشا بنشینند یا با بهترین کیفیت دانلود کنند. نظرات خود را با ما و کاربرهای زومجی در میان بگذارید. بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند ماه (۲۵ فوریه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. اکنون می‌توانید الدن رینگ را با قیمت ۵۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کنید.

دانلود ویدیو از آپارات | دانلود تریلر گیم‌پلی بازی Elden Ring با کیفیت 4K


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده