// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷

معرفی اپراتور جدید Rainbow Six Siege با پخش یک تیزر

شرکت یوبیسافت به‌تازگی یک تیزر با محوریت اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege پخش کرد.

تیزر متمرکز روی شخصیت Thorn، اپراتور جدید Rainbow Six Siege پخش شد. شرکت یوبیسافت به‌صورت فصل به فصل، اپراتورها و محتویات جدیدی را برای کاربران این بازی در نظر می‌گیرد. هر بار در ابتدا شاهد پخش یک تیزر از اپراتور جدید هستیم و به‌دنبال آن، سایر محتویات تازه‌ی بازی Rainbow Six Siege در روزهای آتی نمایش داده می‌شوند. پس فعلا می‌توان سراغ تماشای تیزر ۴۰ ثانیه‌ای اپراتور جدید رینبو سیکس سیج رفت.

باتوجه‌به اطلاعات منتشرشده از جزئيات محتویات جدید این بازی، باید بگویم که Thorn یک شخصیت زن Defender (مدافع) به حساب می‌آید و اهل ایرلند است. همچنین می‌دانیم که او نقش قابل توجهی در عملیات High Calibre خواهد داشت. بر همین اساس گیمرها حدس می‌زنند که High Calibre قرار است نام Operation بعدی بازی رینبو سیکس سیج باشد.

با آغاز آپریشن جدید، کاربران می‌توانند به محتویات جدیدی دسترسی پیدا کنند. در انتها مشخص شده است که رونمایی کامل از این اپریشن، Thorn و یک اپراتور دیگر به نام Osa در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) انجام می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر پخش‌شده از شخصیت Thorn را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین برای مطالعه‌ی توضیحات تکمیلی راجع به کاراکتر Thorn، شاید بخواهید به وبسایت رسمی یوبیسافت مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده