نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۹

نبرد تجهیزات کلاسیک و مدرن در تریلر جدید Battlefield 2042

در حالت «بتلفیلد پرتال» بازی Battlefield 2042، شاهد نبرد جنگ‌افزارهای مدرن و کلاسیک از قسمت‌های قبلی این مجموعه خواهیم بود.

استودیو DICE تریلر جدیدی را از بازی بتلفیلد 2042 پخش کرد که حالت Battlefield Portal را به تصویر می‌کشد. بتلفیلد پرتال، تجربه ویژه‌ای را در نقشه‌های بازسازی شده‌ی قسمت‌های قبلی این مجموعه ارائه می‌کند که در آن شاهد نبردهای جذابی بین جنگ‌افزارهای کلاسیک و مدرن خواهیم بود. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

Battlefield Portal شامل نقشه‌ها، وسایل نقلیه و سلاح‌هایی از بازی Battlefield 1942، بازی Battlefield: Bad Company 2 و بازی Battlefield 3 است که در بازی Battlefield 2042 بازسازی شده‌اند. نقشه‌هایی مانند Battle of the Bulge و El Alamein و Caspian Border در این بخش در دسترس قرار دارند و البته بازیکنان می‌توانند در نقشه‌های جدید Battlefield 2042 نیز به مبارزه بپردازند. توسعه‌دهندگان استودیو DICE علاوه‌بر تجربه‌ی منحصربه‌فردی که برای این بخش تدارک دیدند، امکان پیاده کردن ایده‌های خلاقانه‌ی جامعه‌ی بازیکنان را هم فراهم می‌کنند.

بخش Battlefield Portal یک سامانه‌ی به‌خصوص با نام Battlefield Builder را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. دسترسی به این سیستم مشروط به خرید بازی بتلفیلد 2042 نیست و هر شخص که اکانت EA باشد، به‌رایگان می‌تواند این حالت را دانلود و از آن استفاده کند. «بتلفیلد بیلدر» یک بخش ویژه برای طراحی انواع و اقسام رقابت‌ها در حالت Battlefield Portal است.

مثلا شما در این حالت، یک نقشه از بتلفیلد ۳ را انتخاب می‌کنید و شرایط مبارزه را به‌گونه‌ای تعیین می‌کنید که سربازان بازی Battlefield 1942 و سربازان بازی Battlefield 3 در آن دقیقا با تجهیزات جهانی که از آن می‌آیند، بایکدیگر مبارزه کنند! الکترونیک آرتز از حالت بتلفیلد پورتال با عنوان «نامه‌ی عاشقانه به هواداران سری بتلفیلد» یاد کرده است.

جزئیات حالت پرتال بازی جدید بتلفیلد

حالت بتلفیلد پرتال، از روز عرضه‌ی بازی Battlefield 2042 در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. خریداران نسخه‌ی Gold Edition و Ultimate Edition این بازی از تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) به‌صورت Early Access به بازی دسترسی خواهند داشت. کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، PS4 و پلی استیشن 5 به همراه پلتفرم پی سی این بازی را دریافت می‌کنند. طی هفته‌های پیش رو، منتظر انتشار بیشتر اخبار بازی بتلفیلد 2042 باشید.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و کاربرهای دیگر سایت در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده