نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷

مشخص شدن تاریخ عرضه بسته الحاقی بازی Shadow Tactics با انتشار تریلر جدید

شرکت Daedalic Entertainment با انتشار یک تریلر تاریخ عرضه بسته الحاقی Aiko’s Choice بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun را اعلام کرد.

بازی مخفی کاری تاکتیکال Shadow Tactics: Blades of the Shogun که یکی از معدود بازی‌های ساخته شده در این سبک در سال‌های اخیر به حساب می‌آید، از زمان انتشار در سال ۲۰۱۶ تاکنون با دریافت آپدیت‌های متوالی و ارائه گیم‌پلی درگیر کننده موفق شده است تا جامعه طرفداران مختص به خود را پیدا کند. توسعه‌دهندگان استودیوی آلمانی Mimimi Games پس از ساخت این بازی موفق تصمیم به ساخت بازی دیگری در همین ژانر گرفتند و با عرضه قسمت سوم از مجموعه پرطرفدار Desperados ثابت کردند موفقیت‌های Shadow Tactics: Blades of the Shogun به هیچ‌وجه اتفاقی نبوده است.

درحالی‌که پروژه‌های دیگری در این استودیوی کوچک ۳۰ نفره به‌طور همزمان در حال ساخت است، این تیم بازی‌سازی تصمیم گرفتند یک بسته الحاقی مستقل برای بازی Shadow Tactics عرضه کنند. این بسته‌الحاقی که اوایل امسال معرفی شد، به‌نوعی نسخه‌ای فرعی و مستقل از عنوان اصلی نیز به حساب می‌آید و داستان Aiko یکی از شخصیت‌های اصلی بازی قبلی را روایت می‌کند. طبق تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده این بسته‌الحاقی به مناسب پنجمین سالگرد عرضه بازی اصلی و در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برای کاربران رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

براساس تایید سازندگان این بازی، کاربران برای تجربه این بسته الحاقی نیازی به نسخه اصلی نخواهد داشت و می‌توانند این نسخه را به‌صورت جداگانه خریداری کنند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بسته الحاقی Aiko’s Choice بازیکنان را برای آخرین‌بار به قرن هفدهم و دوران تاریخی Edo در سرزمین ژاپن خواهد برد. استاد سابق آیکو Lady Chiyo پس از سال‌ها غیبت برای مبارزه با او بازگشته است و حالا با کمک دیگر شخصیت‌های قابل بازی نسخه اصلی بازی، آیکو باید با گذشته خود رو‌به‌رو شود. سه مأموریت داستانی جدید و سه مأموریت فرعی که همگی در محیط‌ها و مکان‌های جدیدی اتفاق می‌افتند، از جمله محتوای حاضر در این بسته الحاقی خواهند بود.

همانند نسخه اصلی میزان دشوار بودن مراحل در سه حالت قابل شخصی‌سازی خواهد بود و بازیکنان می‌توانند با تعداد بی‌شماری از سلاح‌ها و تجهیزات مخفی‌کاری مانند تله‌ها و سم‌های کشنده دشمنان را در هر استیج از بین ببرند. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره احتمال انتشار این بسته الحاقی برای کنسول‌های خانگی اعلام نشده است و طبق تایید ناشر بازی فروشگاه‌های دیجیتال استیم و اپیک گیمز استور در حال حاضر به‌عنوان تنها پلتفرم‌های مقصد این بازی در نظر گرفته شده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده