// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۶

لو رفتن اطلاعاتی از بسته الحاقی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla

به‌تازگی فهرست تروفی‌های بازی Assassin's Creed Valhalla با اضافه شدن تروفی‌های جدیدی که به بسته الحاقی Tombs of the Fallen اشاره می‌کند، به‌روزرسانی شده است.

مدتی است که شایعاتی از نسخه جدید بازی Assassin's Creed با نام Assassin's Creed Infinity به‌گوش می‌رسد، اما به‌نظر نمی‌رسد که حداقل تا پایان سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه این بازی باشیم، زیرا تمرکز یوبیسافت فعلا روی بازی Assassin's Creed Valhalla و عرضه محتویات بیشتر برای آن است.

در سال جاری میلادی دو بسته الحاقی برای بازی Assassin's Creed Valhalla در دسترس قرار گرفت و یوبیسافت اعلام کرده که در سال ۲۰۲۲ هم محتویات بیشتری را برای بازی عرضه می‌کند، اما هنوز جزئیات آن در دسترس قرار نگرفته است. بااین‌حال کاربر AccessTheAnimus در توییتر متوجه مورد جالبی شده است.

به‌تازگی فهرست تروفی‌های بازی Assassin's Creed Valhalla به‌روزرسانی شده و شاهد اضافه شدن تروفی‌هایی جدید هستیم؛ تروفی‌هایی که تحت نام Assassin's Creed Valhalla: Tombs of the Fallen به بازی اضافه شده است. ازاین‌رو انتظار می‌رود که در آینده نزدیک، شاهد انتشار اخبار جدیدی حول بسته الحاقی Tombs of the Fallen باشیم.

البته دراین‌میان اشاره کنم که تنها دو تروفی به بازی تحت نام ذکر شده اضافه شده است و شامل کامل کردن مقبره‌های مختلفی می‌شود. ازطرفی احتمال می‌رود شاهد محتوای بزرگی نباشیم و یوبیسافت، یک بسته الحاقی کوچک را برای بازی تدارک دیده باشد. همچنین شایعات دیگری هم به‌گوش رسیده از اینکه بسته الحاقی بزرگ بعدی اسسینز کرید والهالا، Dawn of Ragnarok نام دارد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوبیسافت باتوجه‌به موفقیت Assassin's Creed Valhalla چه محتویاتی را برای کاربران درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده