// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳

شایعه: بازی Beyond Good & Evil 2 ممکن است هیچ‌وقت عرضه نشود

کاربر توییتر به نام Nibellion به‌تازگی ادعا کرده که Skull and Bones درنهایت منتشر می‌شود، اما Beyond Good & Evil 2 یک بازی مرده است.

یوبیسافت درکنار بازی‌های زیادی که سالانه عرضه می‌کند، دو پروژه‌ هم دارد که مراحل ساخت‌شان طبق برنامه پیش نمی‌رود. یکی بازی Skull and Bones و دیگری Beyond Good & Evil 2. البته یوبیسافت در مقاطع زمانی مختلف تاکید کرده است که این دو بازی همچنان در دست ساخت قرار دارند. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه تاکنون تصاویر و اطلاعات زیادی از دو بازی منتشر نشده است، خیلی‌ها نگران وضعیت ساخت آن‌ها هستند. در همین راستا، Nibellion، کاربر توییتر به سرنوشت احتمالی اسکال اند بونز و بیاند گود اند ایول 2 اشاره کرده است.

Nibellion در پاسخ به کاربر دیگری که از او درباره‌ی Skull and Bones و Beyond Good & Evil 2 پرسیده بود، گفت: «اسکال اند بونز درنهایت منتشر خواهد شد. اما درمورد بیاند گود اند ایول 2 فکر می‌کنم یک پروژه‌ی مرده است. تازه اگر هم عرضه شود با نمایش‌‌‌هایی که تاکنون از آن پخش شده است، تفاوت زیادی خواهد داشت.»

Beyond Good and Evil 2

این در حالی است که یوبیسافت اخیرا آگهی استخدامی جدیدی در لینکدین برای سمت برنامه‌نویس سه‌بعدی ثبت کرده بود و فردی که استخدام می‌شد، باید با تیم ساخت Beyond Good and Evil 2 همکاری می‌کرد. علاوه‌براین، چند ماه پیش و در جریان جلسه‌ی ارائه گزارش مالی یوبیسافت از فردریک دوگه، مدیر ارشد مالی یوبیسافت پرسیده شد که آیا می‌توان انتظار داشت Beyond Good and Evil 2 در سال مالی ۲۰۲۳ (اردیبهشت ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳) منتشر شود؟ که دوگه اینگونه پاسخ داد: «مراحل توسعه‌ی بازی به‌خوبی پیش می‌رود.»

همچنین تام هندرسون چندوقت پیش با انتشار رشته‌توییتی، اطلاعات احتمالی جدیدی از مواردی مانند جهان بازِ Skull and Bones، کشتی‌های آن، سیستم پیشرفت، شخصی‌سازی‌ها و غیره فاش کرد. اطلاعات فاش‌شده توسط هندرسون این احتمال را تقویت می‌کند که روند توسعه‌ی این بازی سرعت گرفته و درواقع هسته‌ی مرکزی بازی و ویژگی‌های پایه‌ای آن شکل گرفته است.

درهرصورت باید درنظر داشت که ادعای این کاربر توییتر ممکن است پشتوانه‎‌ی معتبری نداشته و درواقع تنها یک حدس‌و‌گمان ساده باشد. اگر هم قرار باشد Beyond Good and Evil 2 هیچ‌وقت عرضه نشود، یوبیسافت دیر یا زود آن را اعلام خواهد کرد.

نظر شما کاربران درباره این شایعه چیست؟ فکر می‌کنید درنهایت شاهد انتشار Beyond Good and Evil 2 خواهیم بود یا خیر؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده