// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۹

افزایش جذابیت بازی Gran Turismo 7 با قابلیت های دسته پلی استیشن 5

استودیو Polyphony Digital با پخش یک ویدیو جدید توضیح داد که بازی Gran Turismo 7 چه‌طور از قابلیت‌های خاص دسته‌ی دوال‌سنس کنسول پلی استیشن 5 استفاده می‌کند.

کازونوری یامائوچی، طراح مجموعه بازی Gran Turismo و رئیس استودیو Polyphony Digital در ویدیو تبلیغاتی جدید پخش‌شده از گرن توریزمو 7 به استفاده از قابلیت‌های دسته‌ی دوال‌سنس کنسول پلی استیشن 5 اشاره کرد. سازندگان قبلا گفتند که به‌لطف لرزش‌های پرجزئیات و دقیق کنترلر پلی استیشن 5 می‌توانند احساسات مختلف مربوط‌به در دست گرفتن فرمان اتومبیل را به‌دست گیمر انتقال بدهند. اما غرق شدن مخاطب در تجربه‌ی این بازی ریسینگ فقط با جلوه‌های بصری و لرزش‌های دقیق رخ نمی‌دهد.

بلکه صداگذاری پرجزئیات هم نقش قابل توجهی روی افزایش جذابیت تجربه‌ی این شبیه‌ساز رانندگی واقعی دارد. در بازی Gran Turismo 7 که بیشتر از ۴۲۰ خودرو از روز عرضه در آن قرار گرفته‌اند، هر ماشین صدای منحصر‌به‌فرد خود را خواهد داشت؛ با جزئیات صوتی بسیار زیاد. یامائوچی توضیح می‌دهد که موقع مسابقه طبیعتا شما فقط صدای ماشین خود را نمی‌شنوید و بازی با دقت به شبیه‌سازی صدای کلی ایجادشده توسط چندین و چند ماشین می‌پردازد؛ اتومبیل‌هایی که مدام با فواصل مختلف از یکدیگر حرکت می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان در توضیحات بیشتر گفتند که جنس تایرهای ماشین و سطح زمین مسابقه روی لرزش‌های دسته‌ی دوال‌سنس و صدا تاثیر می‌گذارند. به گزارش GTPlanet این ویدیو حضور ماشین RC F Gr.4 شرکت لکسوس و ماشین GT LM شرکت فورد در بازی Gran Turismo 7 را تایید کرد. گرن توریزمو 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برای کنسول PS5 و کنسول PS4 عرضه می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده