// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸

موفقیت مالی بسیار بزرگ بازی Assassin's Creed Valhalla

بازی Assassin's Creed Valhalla وضعیت مالی معرکه‌ای دارد و به رتبه‌ی دوم فهرست «سودآورترین بازی‌ها در تاریخ شرکت یوبیسافت» رسیده است.

براساس آمار رسمی منتشرشده از سوی سازندگان، بازی Assassin's Creed Valhalla وضعیت مالی فوق‌العاده‌ای دارد. یوبیسافت طی نشست مالی شرکت در روز پنج‌شنبه درباره‌ی موفقیت این محصول صحبت کرد. این شرکت در نوامبر سال ۲۰۲۰ گفت که والهالا به‌عنوان دوازدهمین قسمت اصلی مجموعه بازی Assassin's Creed توانست در فروش هفته‌ی اول، رکورد جدیدی برای این سری ثبت کند. سری اسسینز کرید از زمان انتشار نسخه‌ی اول آن در سال ۲۰۰۷ تا اواخر سال ۲۰۲۰ در مجموع به فروش بیشتر از ۱۵۵ میلیون بازی رسید؛ عددی که قطعا امروز بیشتر شده است.

هم‌اکنون بازی AC Valhalla از نظر مالی در مقایسه با بازی Assassin's Creed Odyssey، عملکردی بهتر از آن محصول بسیار موفق دارد. یوبیسافت اخیرا اعلام کرد که بازی Assassin's Creed Valhalla در دومین سال خود بسته‌های الحاقی جدید دریافت می‌کند. عرضه‌ی محتوای جدید گسترده بیشتر از یک سال پس از عرضه‌ی بازی، اتفاقی است که برای Assassin's Creedهای قبلی رخ نداد. در نتیجه فروش بازی Assassin's Creed Valhalla می‌تواند طی ماه‌های آتی مدام بیشتر و بیشتر هم بشود.

ایوور و یارانش در جلوی قلعه دشمنان در Assassin's Creed Valhalla

درحالی‌که یوبیسافت مغشول کار روی بازی عظیم جدید خود با اسم رمز Assassin's Creed Infinity شده است، سازندگان بازی Assassin's Creed Valhalla از موفقیت بسته‌ی الحاقی Siege of Paris گفتند که گویا در حد خود توانست رکوردشکن باشد. همچنین تایید شد که پیش از به پایان رسیدن سال مالی جاری شرکت یوبیسافت که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱) تمام می‌شود، شاهد عرضه‌ی DLC بزرگ برای بازی Assassin's Creed Valhalla خواهیم بود. در کل کار یوبیسافت با این محصول تمام نشده است و تیم سازنده مشغول کار روی محتوای جدید و عالی برای آن است.

بازی Assassin's Creed Infinity با همکاری استودیو Ubisoft Quebec (سازندگان Assassin's Creed Odyssey) و استودیوی Ubisoft Montreal (سازندگان Assassin's Creed Origins و Assassin's Creed Valhalla) ساخته می‌شود. براساس گزارش‌ها بازی Assassin's Creed Infinity یک لایو سرویس بسیار بزرگ است که در چند دوره‌ی تاریخی اتفاق می‌افتد و مدام مراحل و محتواهای داستانی جدید و متفاوت به آن افزوده می‌شوند.

در ماه ژوئیه فردریک دوگه، مدیر ارشد مالی شرکت یوبیسافت گفت بازی Infinity یک «پروژه‌ هیجان انگیز و بلندپروازانه» است که به «میراث روایت‌های قوی داستانی سری Assassin's Creed وفادار می‌ماند.» همچنین یوبیسافت تایید کرد بازی Assassin's Creed Infinity رایگان نخواهد بود. یوبیسافت در ماه می/مه اعلام کرد سری Assassin's Creed توانست در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱ مارس (۱۱ فروردین امسال) ۲۰۲۱ رکورد بهترین فروش در یک سال را برای این مجموعه ثبت کند. این مجموعه با اختلاف، موفق‌ترین فرنچایز تاریخ یوبیسافت از لحاظ مجموع تعداد نسخه‌های فروخته‌شده است.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده