// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۷

نقش بسیار زیاد روایت داستان در بازی Assassin's Creed Infinity یوبیسافت

شرکت یوبیسافت تایید کرد که بازی Assassin's Creed Infinity به‌صورت رایگان عرضه نمی‌شود و از محتوای داستانی زیادی برخوردار است.

شرکت یوبیسافت قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد بازی‌های جدید از مجموعه‌های بزرگ خود را به‌صورت رایگان عرضه کند. اما اخیرا در نشست مالی وقتی از ایو گیمو، مدیر یوبیسافت پرسیده شد که الگوی کسب‌وکار بازی Assassin's Creed Infinity به چه شکلی خواهد بود، پاسخ داد: «قرار نیست که (بازی AC Infinity) رایگان باشد و این بازی از عناصر داستانی زیادی بهره می‌برد.

بازی بسیار خلاقانه‌ای است. شامل تمام چیز‌ می‌شود که بازیکنان در بازی‌های Assassin's Creed داشتند. تمام عناصری که دوست دارند به‌دست بیاورند، از همان ابتدا در بازی است. Assassin's Creed Infinity (اسم رمز پروژه) بازی بسیار بزرگی می‌شود و از عناصر زیادی که در بازی‌های قبلی مجموعه وجود داشتند، بهره می‌برد.» همچنین فردریک دوگه، مدیر ارشد مالی شرکت یوبیسافت گفت : «هنوز (بازی AC Infinity) در مراحل اولیه توسعه است.»

کاراکتر‌های بازی Assassin's Creed

بازی Assassin's Creed Infinity با همکاری استودیو Ubisoft Quebec (سازندگان بازی Assassin's Creed Odyssey) و استودیو Ubisoft Montreal (سازندگان بازی Assassin's Creed Origins و بازی Assassin's Creed Valhalla) ساخته می‌شود. براساس گزارش‌ها بازی Assassin's Creed Infinity یک لایو سرویس بسیار بزرگ است که در چند دوره‌ی تاریخی اتفاق می‌افتد و مدام مراحل و محتواهای داستانی جدید و متفاوت به آن اضافه می‌شوند.

در ماه ژوئیه فردریک دوگه بازی Infinity را «پروژه‌ای هیجان انگیز و بلندپروازانه» خواند و گفت به «میراث روایت‌های قوی داستانی سری Assassin's Creed وفادار می‌ماند.» اخیرا یوبیسافت اعلام کرد که بازی Assassin's Creed Valhalla تاکنون فروش بسیار خوبی داشته است و استعداد این را دارد که به رتبه‌ی دوم فهرست درآمدزاترین بازی‌ها برای شرکت یوبیسافت برسد.

بازی Assassin's Creed Valhalla در سال دوم خود بسته‌های الحاقی جدیدی دریافت می‌کند. در تاریخچه‌ی مجموعه بازی Assassin's Creed برای اولین‌بار می‌بینیم که بعد از دو سال برای یک بازی محتوای جدید عرضه شود. همچنین یوبیسافت متعهد شد در نیمه‌ی دوم سال مالی خود که در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۱) ۲۰۲۲ تمام می‌شود، «محتوای جدید و عالی» به بازی Assassin's Creed Valhalla اضافه کند.

یوبیسافت در ماه مِی/مه اعلام کرد سری Assassin's Creed توانست در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) ۲۰۲۱ رکورد بهترین فروش در یک سال را برای این مجموعه ثبت کند. شرکت یوبیسافت در نشست مالی خود از تأخیر بازی The Division Heartland و ریمیک بازی Prince of Persia: Sands of Time نیز خبر داد. هر دو این بازی‌ها قرار بود در دوره‌ی مالی کنونی شرکت عرضه شوند. اما تاریخ انتشار جدید آن‌ها به سال مالی بعد که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (فروردین ۱۴۰۲) به اتمام می‌رسد، موکول شدند. بازی +Rocksmith که قرار بود در تابستان ۲۰۲۱ منتشر شود هم تا سال مالی بعدی یوبیسافت تأخیر خورد.

نظر شما درمورد بازی Infinity چیست؟ می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده