نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶

تأخیر بازی‌ های The Division Heartland و ریمیک Prince of Persia

یوبیسافت از تأخیر دو بازی The Division Heartland و Prince of Persia: Sands of Time Remake تا سال مالی بعدی شرکت خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت بازی‌های The Division Heartland و Prince of Persia: Sands of Time Remake را با تأخیر به‌دست بازیکنان می‌رساند. این بازی‌ها در ابتدا برای عرضه در سال مالی فعلی یوبیسافت برنامه‌ریزی شده بودند، اما اکنون باید در سال مالی بعدی شرکت منتظر آن‌ها باشیم که در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ (۳۱ مارس ۲۰۲۳) به پایان می‌رسد.

یوبیسافت اخیراً اعلام کرد که سرویس +Rocksmith با تأخیر در سال مالی آتی شروع به کار خواهد کرد. این سرویس اشتراکی قبلاً برای راه‌اندازی در تابستان ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده بود، اما آغاز کار آن در ماه گذشته تا زمانی نامعلوم به تعویق افتاد. بازی The Division Heartland که در اردیبهشت سال جاری معرفی شد، یک اسپین‌آف رایگان برای بازی دیویژن به‌حساب می‌آید. یوبیسافت از این بازی به‌عنوان «اثری مستقل» یاد می‌کند که «دنیای دیویژن را با حال‌وهوای تازه و از منظری نو» به بازیکنان نشان می‌دهد.

یک هفته پس از معرفی The Division Heartland یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی و جزئیات بیشتری نظیر وجود یک حالت PvEvP (بازیکنان علیه محیط و دربرابر دیگر بازیکنان) با پشتیبانی از ۴۵ نفر در بازی به بیرون درز کرد. این اولین‌باری نیست که بازی Prince of Persia Sands of Time Remake با تأخیر مواجه می‌شود و پیش از این هم چندین‌بار شاهد چنین اتفاقی بودیم. این ریمیک در سپتامبر سال گذشته معرفی شد و برای عرضه در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده