// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴

تأخیر زمان عرضه محتواهای بیشتر برای بازی The Division 2

آپدیت جدید بازی The Division 2 و فصل جدید آن که قرار بود طی سال جاری میلادی عرضه شوند، هر دو تا فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی تأخیر خوردند.

در سال جاری قرار بود آپدیت و فصل جدید بازی The Division 2 در دسترس کاربران قرار بگیرند که شامل محتویات تازه از جمله یک حالت متفاوت با قبل می‌شد. این در حالی است که کاربران برای تجربه محتویات جدیدی که استودیو یوبیسافت مسیو (Ubisoft Massive) یعنی سازنده دیویژن 2 درنظر گرفته، باید چند ماه بیشتر منتظر بمانند.

یوبیسافت مسیو به‌تازگی اعلام کرد که آپدیت تازه و فصل بعدی The Division 2 در ماه فوریه ۲۰۲۲ (بهمن/اسفند) از راه می‌رسند. استودیو سازنده‌ی بازی برای توضیح بیشتر نوشت: «این مدت‌زمان اضافه به تیم صبور ما اجازه می‌دهد تا محتویات جدید را با بهترین کیفیت ممکن ارائه کنیم. البته که در این مدت همچنان از بازی پشتیبانی و مهم‌ترین مشکلات فعلی آن را حل خواهیم کرد».

یوبیسافت از فصل و محتویات جدید بازی The Division 2 در ماه ژانویه ۲۰۲۲ (دی/بهمن) رونمایی خواهد کرد و قبل از عرضه شاهد یک بتا تست روی کامپیوتر خواهیم بود تا تیم سازنده بازخوردهای کاربران از محتویات جدید را مشاهده کند. دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به بازگشت Intelligence Annex به دیویژن ۲ داشته باشیم. یوبیسافت با بازگرداندن آن کاری می‌کند که گیمرها مدام در جریان تغییرات بازی و افزایش امکانات قرار بگیرند.

به‌زودی تریک دمپسی، طراح بازی The Division 2 با انتشار یک مقاله‌ی تازه در قالب Intelligence Annex، در همین راستا جزئیات بازنگری روی Specialization را توضیج می‌دهد. در انتها در ماه دسامبر یک رویداد داخل بازی برای دیویژن 2 درنظر گرفته شده است که طی آن شاهد جمع‌بندی فصل هفتم خواهیم بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا بازی The Division 2 را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده