// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸

نسخه PS4 ،PS5 و سوییچ بازی Death's Door معرفی شد

شرکت دیوالور دیجیتال نسخه‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ بازی Death's Door را به‌همراه تاریخ عرضه معرفی کرد.

بازی Death's Door در ماه ژوئیه برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوترهای منتشر شد و از همان ابتدا بازخورد بسیار خوبی از طرف منتقدان و بازیکنان را دریافت کرد. حتی به عقیده‌ی برخی از مخاطب‌ها این محصول توانست با دنیای جذاب، مبارزات چالش‌برانگیز و طراحی جالب مراحل، چند الگوبرداری خوبی از روی سری بازی Zelda داشته باشد. حالا با موفقیت Death's Door روی چند پلتفرم و درخواست زیاد از طرف کاربران کنسول‌های دیگر، تیم توسعه‌ی Acid Nerve قصد دارد این بازی را برای پلتفرم‌های دیگر هم عرضه کند.

دانلود از آپارات

در برنامه State of Play سونی، شرکت Devolver Digital از انتشار بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خبر داد و مدتی بعد در صفحه توییتر خود انتشار بازی برای سوییچ را نیز تایید کرد. استودیو Acid Nerve در سایت رسمی پلی استیشن نوشت که بازی Death's Door روی پلی استیشن 5 به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و از قابلیت‌های خاص دوال‌سنس، دسته‌ی پلی استیشن 5 استفاده می‌کند. بازیکنان از بازخورد حملات گرفته تا بازخورد حرکات خود را ازطریق دوال سنس احساس خواهند کرد و به‌گفته‌ی استودیو Acid Nerve، به‌لطف این کنترلر هر ضربه قرار است وزن، سرعت و پیچیدگی خود را داشته باشد.

بازی Death's Door درحال حاضر برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلتفرم PC منتشر شده است. این اثر در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این محصول می‌توانید بررسی بازی Death's Door را در زومجی به قلم افشین پیروزی مطالعه کنید.

آیا بازی Death' Door را تجربه کردید یا منتظر عرضه‌ی آن روی کنسول‌های سونی و نینتندو هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده