// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۰

نمایش محتوای Season of Wrath بازی هیتمن 3 در تریلر جدید

فصل آخر سری Seven Deadly Sins بازی Hitman 3 که Season of Wrath نام دارد، به‌تازگی عرضه شد و بازیکنان را به انجام مأموریت‌هایی مرتبط با گناه خشم دعوت می‌کند.

سری محتواهای Seven Deadly Sins (هفت گناه کبیره) بازی Hitman 3 که عرضه‌ی آن از چند ماه پیش شروع شده بود، به پایان خود رسیده است. ششمین فصل با نام Season of Envy (فصل حسادت) حدودا یک ماه پیش برای هیتمن 3 منتشر شد و همان‌طور که از اسم آن برمی‌آید، محتوایی مرتبط با گناه حسادت (در انجیل) را ارائه می‌داد. آخرین و هفتمین فصل از این سری Season of Wrath نام دارد که محتوای آن با محوریت گناه خشم طراحی شده است و ۲۶ اکتبر (۴ آبان) عرضه شد. در همین راستا استودیو IO Interactive تریلری را پخش کرده است که در آن با محتوای فصل آخر گناهان کبیره‌ی هیتمن 3 آشنا می‌شویم.

اولین محتوا که از دیروز در دسترس بازیکنان قرار گرفت، یک مأموریت Escalation جدید در نقشه‌ی Dartmoor است که The Wrath Termination نام دارد. مامور ۴۷ در این مأموریت باید موج‌هایی از دشمنان را که به سمت او روانه می‌شوند، شکست بدهد. البته فکر نکنید که پیروزی بر دشمنان کار آسانی است. برای غلبه بر آن‌ها باید از هر سلاح یا تله‌ی محیطی موجود، استفاده کنید.

با Season of Wrath یک اسلحه شبیه به کلاشینکوف به نام The Shaska Beast، نارنجک نورزا به شکل یک خرس خشمگین و یک دست لباس جدید به نام The Temper Suit به هیتمن 3 اضافه شدند. بازیکنان با انجام مأموریت‌های این فصل می‌توانند آن‌ها را دریافت کنند.

محتوای Season of the Wrath بازی Hitman 3

هالووین به‌زودی فرا می‌‌رسد و آی‌او اینتراکتیو این مناسبت را فراموش نکرده است. آن‌ها رویدادی هالووینی را برای بازیکن‌ها در نقشه‌ی Hawk’s Bay تدارک دیده‌اند که با انجام آن، آیتم‌هایی شامل یک دست کت‌و‌شلوار تازه و یک شوریکن (سلاح نینجایی قابل پرتاب) به شکل خفاش به گیمرها تعلق می‌گیرد. گفتنی است که بازیکنان همین حالا می‌توانند رویداد هالووینی هیتمن 3 را تجربه کنند.

طبق رسم فصل‌های گذشته‌، سازندگان Hitman 3 مأموریت‌های Elusive Target جدیدی برای فصل آخر آماده کرده‌اند. اولین هدف بین ۲۹ اکتبر تا ۸ نوامبر (۷ تا ۱۷ آبان) در نقشه‌ی Chongqing در دسترس قرار می‌گیرد و مامور ۴۷ در آن موظف می‌شود یک بوکسور خشمگین و زودجوش را نابود کند. دومین هدف بین ۱۲ تا ۲۲ نوامبر (۲۱ آبان تا ۱ آذر) در نقشه‌ی Hokkaido ظاهر می‌شود. کشین او سخت‌تر به نظر می‌رسد. چرا که در کلینیک نقشه‌ی هوکایدو، تحت عمل جراحی صورت قرار دارد و مامور 47 برای اینکه اطمینان حاصل کند فرد درستی را به قتل می‌رساند، باید ابتدا سراغ تحقیق و پرس‌و‌جو برود.

از طرفی نقشه‌ و مرحله‌ی هوکایدو از هیتمن 1 بین ۴ تا ۱۴ نوامبر (۱۳ تا ۲۳ آبان) به رایگان در اختیار دارندگان هیتمن 3 قرار می‌گیرد. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود نوعی لباس قطبی را در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) در هوکایدو به‌دست بیاورند. درنهایت نیز مانند همیشه، گیمرها در فصل آخر Seven Deadly Sins می‌توانند دست به تجربه‌ی مأموریت‌های‌ Contracts جدیدی بزنند. شما می‌توانید تریلر معرفی محتوای Season of Wrath هیتمن 3 را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Hitman 3 در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استادیا، پی سی و نینتندو سوییچ (ازطریق Cloud) قابل تجربه است.

شما درباره‌ی محتوای فصل آخر Seven Deadly Sins چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و کاربرهای زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده