// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی FIFA 22 برای چهارمین هفته متوالی

در جریان هفته‌ی منتهی به یک آبان ماه، شاهد صدرنشینی بازی FIFA 22 برای چهارمین هفته‌ی متوالی در جدول فروش هفتگی بریتانیا هستیم.

از زمان عرضه‌ی فیفا 22 تابه‌امروز، شاهد صدرنشینی این محصول شرکت الکترونیک آرتز در جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا هستیم. حالا در جریان هفته‌ی منتهی به یک آبان ماه، فیفا 22 توانست برای چهارمین بار، صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که در هفته‌ی دوم همچنان شاهد بازی Far Cry 6 در رتبه‌ی دوم هستیم. در ادامه بازی Mario Kart 8 Deluxe را در رتبه‌ی سوم مشاهده می‌کنیم و بازی Animal Crossing: New Horizons هم رتبه‌ی چهارم را به خود اختصاص داد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Minecraft هم رتبه‌ی پنجم را کسب کرد.

در نیمه‌ی دوم جدول، بازی تازه عرضه‌شده‌ی The Dark Picture Anthology: House of Ashes در رتبه ششم، بازی Metroid Dread در رتبه‌ی هفتم و بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury هم در رتبه‌ی هشتم قرار گرفته‌اند. در انتهای جدول هم بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales از استودیو اینسامنیاک گیمز و بازی Grand Theft Auto V از شرکت راک استار به ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی برتر چارت هفتگی فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در انگلستان در هفته‌ی منتهی به ۱ آبان (۲۳ اکتبر) را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱FIFA 22صدرنشینی برای چهارمین هفته متوالی
۲۲Far Cry 6-
۳۵Mario Kart 8 Deluxe-
۴۸Animal Crossing: New Horizons-
۵۷نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۶-The Dark Picture Anthology: House of Ashesهفته اول انتشار
۷۳Metroid Dread-
۸۹Super Mario 3D World + Bowser's Fury-
۹۶Marvel's Spider-Man: Miles Morales-
۱۰۱۰GTA V-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده