// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴

رویداد بلیزکان سال ۲۰۲۲ لغو شد

رویداد بلیزکان‌لاین یا همان بلیزکان آنلاین بلیزارد در سال ۲۰۲۲ میلادی برگزار نخواهد شد. این شرکت می‌خواهد زمان بیشتری را به پشتیبانی از تیم‌های خود اختصاص بدهد.

شرکت بلیزارد همیشه در جریان رویداد بلیزکان، اطلاعات جدیدی را درباره‌ی بازی‌های در حال توسعه‌ی خود در دسترس کاربران قرار می‌داد. همچنین معمولا در BlizzCon شاهد معرفی محتوای بیشتر برای بازی‌های عرضه‌شده بودیم. اما بلیزکان در سال ۲۰۲۲ میلادی برگزار نمی‌شود.

مثل سال ۲۰۲۱ قرار بود در سال ۲۰۲۲ هم بلیزکان فقط در قالب رویداد آنلاین و غیرحضوری BlizzConline برگزار شود. اما برنامه به‌صورت کلی کنسل شد. بلیزارد به‌تازگی اعلام کرد که این شرکت «یک قدم به عقب برداشته است» و تمامی برنامه‌های خود حول برگزاری این رویداد را لغو می‌کند. شرکت سازنده‌ی بازی World of Warcraft می‌گوید که این تصمیم سخت، بهترین تصمیم ممکن در راستای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر است.

رویداد BlizzCon شرکت بلیزارد

دلیل اصلی لغو شدن بلیزکان‌لاین این بود که بلیزارد پشتیبانی بیشتری از تیم‌های خود داشته باشد و بازی‌های در دست ساخت، پیشرفت کنند. همچنین شرکت اعلام کرد که BlizzCon را از جهان مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد تا در آینده شاهد رویداد بهتری باشیم. بلیزارد در این‌باره می‌گوید: «درآینده این رویداد با هر مدل برگزاری، باید امن باشد». بلیزارد می‌خواهد که بلیزکان در آینده با آغوش باز به استقبال انواع‌واقسام انسان‌ها برود.

نماینده‌ی شرکت بلیزارد در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت: «ما متعهد به ادامه دادن ارتباط خود با بازیکنان‌مان هستیم و در آینده، بلیزکان نقش مهمی برای برقراری ارتباط با آن‌ها خواهد داشت. ما برای کارهایی که در آینده با این رویداد انجام خواهیم داد، هیجان‌زده هستیم».

بااینکه دیگر در فوریه ۲۰۲۲ خبری از بلیزکان‌لاین نیست، اما می‌توانید منتظر انتشار اخبار رسمی جدید راجع به بازی‌های بلیزارد باشید: «به تیم‌های شرکت و پیشرفتی که در جریان ساخت بازی‌های خود انجام داده‌اند، افتخار می‌کنیم. ما اخبار و بازی‌های در حال ساخت هیجان‌انگیزی داریم. می‌خواهیم اخبار را با شما به اشتراک بگذاریم. شما از سوی صفحات رسمی هر مجموعه بازی متعلق به بلیزارد، اخباری را دریافت خواهید کرد. افراد با استعداد تیم بلیزکان نقش مهمی در پشتیبانی از تلاش ما برای ارائه‌ی اخبار به شما داشته‌اند».

باتوجه به اتفاقات اخیر حول شرکت بلیزارد و حواشی به وجود آمده، خبر لغو رویداد بلیزکان‌لاین غافل‌گیر‌کننده نبود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که بلیزارد در آینده جدا از اینکه چه اخبار هیجان‌انگیزی را برای کاربران خود درنظر گرفته است، چه تغییراتی را روی ساختار بلیزکان اعمال خواهد کرد. همچنان چند پرونده‌ی قطور شکایت از اکتیویژن بلیزارد، مراحل قانونی را طی می‌کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده